Event terugblik

Visies , Event terugblik , Algemeen

PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’

30 januari 2024
Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder dan toekomst strateeg Kristel Vanderlinden presenteerde in Rotterdam voor het eerst haar nieuwste inzichten. Het PIM Trendrapport, dat tijdens het uit…
Event terugkijken
Event terugblik , Algemeen

Charida Dorder én alle lezende marketeers!

7 december 2023
Op 28 november werd in het kader van het 20-jarige jubileum voor de 21ste keer de PIM Marketing Literatuur prijs uitgereikt. De winnaar is Charida Dor…
Event terugblik

Sfeerimpressie Marketing Literatuur Prijs 2023

1 december 2023

Bekijk hier een kleine sfeerimpressie van de jubileumeditie van de Marketing Literatuur Prijs. Foto's gemaakt door Jens Elisen Fotografie

Visies , Event terugblik , Algemeen

AI in Marketing winnaar PIM Marketing Literatuur Prijs 2023

28 november 2023
Amsterdam, 28 november 2023 – De Marketing Literatuur Prijs 2023 van Platform Innovatie in Marketing (PIM) gaat dit jaar naar AI in Marketing va…
Event terugblik , Algemeen

MarTech Fest: Marketingvak transformeert snel door GenAI

19 oktober 2023
Amsterdam, 12 oktober 2023 – Platform Innovatie in Marketing (PIM) en blended agency iO presenteerden op 12 oktober hun eerste gezamenlijke MarT…
Event terugblik , Algemeen

Uitgebreid verslag MarTech Fest - Generative AI: Klaar om voor jou aan de slag te gaan (en jij?)

18 oktober 2023
Platform Innovatie in Marketing en iO presenteren gezamenlijk het MarTech Fest, hét evenement waar marketing en techologie samenkomen. Centraal…
Event terugblik

Sfeerimpressie MarTech Fest 2023

18 oktober 2023

Bekijk hier een kleine sfeerimpressie van de eerste editie van MarTech Fest!

Event terugblik , Algemeen

Laat marketeer aan de duurzame knoppen draaien

31 mei 2023
Laren, 23 mei 2023 – De marketeer is bij uitstek de persoon die de duurzame transitie van bedrijven kan aanjagen en vormgeven, concluderen weten…
Event terugblik

Future proof business event PIM brengt hands-on marketing tips op het gebied van pricing

20 april 2023
UTRECHT – Hoe ga je als marketeer om met de P van Pricing? Platform Innovatie Marketing (PIM) kijkt terug op een succesvolle bijeenkomst Utrecht…
Event terugblik

Influencer of creator? (en wat kun je daarmee?)

28 januari 2022
Influencers in je marketingmix zijn inmiddels business as usual voor de hedendaagse marketeer. De next level daarin: de creator. Wat is het verschil: …
Event terugblik

Power to the creators!

27 januari 2022
Wat hebben Gucci, Nike, Louis Vuitton, cryptokitties en verveelde apen met elkaar te maken? Ze maken allemaal gebruik van NFT’s. Deze non-fungib…
Event terugblik

Dutch Marketing Awards 2021

22 april 2021
VodafoneZiggo is Marketing Company, Boukje Taphoorn Marketeer of the Year Amsterdam 22-04-2021 - Donderdagavond zijn de bedrijven en personen die vor…
Event terugblik

Marketinglessen uit het coronatijdperk

19 april 2021
Of jouw business nu instortte of opleefde, elke marketeer heeft zich razendsnel moeten aanpassen toen in maart 2020 de eerste lockdown werd afgekondig…
Event terugblik

PIM Trend Fest 2021: deze zes trends zijn voor merken relevant test

22 januari 2021
Tijdens het jaarlijkse Trend Fest, georganiseerd door Platform Innovatie in Marketing op 21 januari 2021, kregen marketeers een stevige boodschap mee.…
Event terugblik , Interview

Thomas Plantenga over de drastische keuzes van Vinted

1 december 2020
Vinted, platform voor tweedehands kleding en andere producten, is een succes in verschillende Europese landen, waaronder Nederland. Toch was het bedri…
Event terugblik , Algemeen

Eveline van Zeeland wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 met 'Marketing Design'

26 november 2020
Het boek ‘Marketing Design met Customer Journey Mapping’ is vandaag door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het b…
Event terugblik

Terugkijken: 'Bouwen aan vertouwen als Merk'

29 oktober 2020
Op maandag 26 oktober bespraken we tijdens de online PIM-talkshow hoe merken bouwen aan vertrouwen. Aljan de Boer ging in gesprek met de merken Synerg…
Event terugblik

Hoe Bijenkorf klantbeleving verbetert door te luisteren

10 maart 2020
Om een optimale klantbeleving te kunnen bieden, moet je heel goed naar klanten luisteren. Bij de Bijenkorf speelt het Klant Contact Center daarin een …