Insights

Visies

Visies , Event terugblik , Algemeen

PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’

Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder dan toekomst strateeg Kristel Vanderlinden presenteerde in Rotterdam voor het eerst haar nieuwste inzichten. Het PIM Trendrapport, dat tijdens het uit…
Lees verder
Visies , Algemeen

Terugblik trends 2023 | Visionair Vooruitdenken

Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie …
Lees verder
Visies , Algemeen

Terugblik trends 2023 | Regeneratie Innovatie

Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie …
Lees verder
Visies , Algemeen

Terugblik trends 2023 | open-source collaboratie

Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie …
Lees verder

Dit is waar we voor staan en gaan.

10 actiegerichte impactdoelen binnen Maatschappij, Markt en Organisatie waarmee je je rol als marketeer kunt aanjagen.

Download Marketing Manifest

Interviews

Interview , Algemeen

Vooruitblik TrendFest 2024 - De wereld is veranderd en Eneco verandert mee

“We leven niet in een tijdperk van veranderingen, maar in een verandering van tijdperk,” staat in het PIM Trendrapport 2023. Een inzicht d…
Interview

'Service wordt de nieuwe marketing'

Het kan je nauwelijks zijn ontgaan dat we bij Marketingfacts dit jaar een flinke slinger geven aan de uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs …
Interview

Zo gebruik je GenAI vandaag al voor betere marketing

Na de zinderende bijeenkomst over GenAI op het MarTech Fest, gingen PIM-leden geïnspireerd terug naar hun werk. Met honderd ideeën om er zel…
Visies , Interview , Algemeen

Value-based pricing: zo lukt het wel

27 juni 2023 – Een juiste pricing van je assortiment zorgt voor optimale winstgevendheid. Maar wat is een ‘juiste’ prijs? Dat hangt …

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox

Event terugblikken

Visies , Event terugblik , Algemeen

PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’

Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder …
Event terugblik , Algemeen

Charida Dorder én alle lezende marketeers!

Op 28 november werd in het kader van het 20-jarige jubileum voor de 21ste keer de PIM Marketing Literatuur prijs uitgereikt. De winnaar is Charida Dor…
Event terugblik

Sfeerimpressie Marketing Literatuur Prijs 2023

Bekijk hier een kleine sfeerimpressie van de jubileumeditie van de Marketing Literatuur Prijs. Foto's gemaakt door Jens Elisen Fotografie

Visies , Event terugblik , Algemeen

AI in Marketing winnaar PIM Marketing Literatuur Prijs 2023

Amsterdam, 28 november 2023 – De Marketing Literatuur Prijs 2023 van Platform Innovatie in Marketing (PIM) gaat dit jaar naar AI in Marketing va…

Algemeen

Algemeen

MarTech Futureproof, de belofte van MarTech Fest 2024

De MarTech stack anno 2024 is complex geworden. AI en alle nieuwe tools zijn onderdeel geworden van onze dagelijkse werkzaamheden. En daar waar we gew…
Visies , Event terugblik , Algemeen

PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’

Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder …
Interview , Algemeen

Vooruitblik TrendFest 2024 - De wereld is veranderd en Eneco verandert mee

“We leven niet in een tijdperk van veranderingen, maar in een verandering van tijdperk,” staat in het PIM Trendrapport 2023. Een inzicht d…
Visies , Algemeen

Terugblik trends 2023 | Visionair Vooruitdenken

Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie plaats bij Eneco in Rotterdam. Trendwatcher Kristel Vanderlinden blikt terug op …