Terugkijken: 'Bouwen aan vertouwen als Merk'

Event terugblik 29 oktober 2020 om 12:40 door PIM Redactie

Heb je de PIM-talkshow gemist?

Terugkijken: 'Bouwen aan vertouwen als Merk'

Op maandag 26 oktober bespraken we tijdens de online PIM-talkshow hoe merken bouwen aan vertrouwen. Aljan de Boer ging in gesprek met de merken Synergie, Vattenfall en Tenzing.

Joris van Zoelen van Synergie gaf een sneak peak van het trendrapport: Business for Good, de opkomst van de impactorganisatie. En ging met Aljan in op het begrip purpose. Huib van Bockel, richtte het natuurlijke energiedrankje Tenzing op en nam de kijker mee op zijn reis hoe je vertrouwen wint van de consument. Tot slot vertelde Guido Stein hoe Vattenfall de focus legt op de realisatie van een fossielvrij-leven binnen één generatie, en hoe ze met de naamsverandering van Nuon naar Vattenfall merkvertrouwen creëren. Kijk hier de talkshow terug.

Binnenkort op de agenda

  1. 24 november 2022

    PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

    Meer over dit evenement
  2. 22 september 2022

    Marketing & Innovatie netwerkborrel

    Meer over dit evenement

Andere event terugblikken

Event terugblik

Influencer of creator? (en wat kun je daarmee?)

28 januari 2022
Influencers in je marketingmix zijn inmiddels business as usual voor de hedendaagse marketeer. De next level daarin: de creator. Wat is het verschil: …
Event terugblik

Power to the creators!

27 januari 2022
Wat hebben Gucci, Nike, Louis Vuitton, cryptokitties en verveelde apen met elkaar te maken? Ze maken allemaal gebruik van NFT’s. Deze non-fungib…

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox

Binnenkort op de agenda

  1. 22 september 2022

    Marketing & Innovatie netwerkborrel

    Meer over dit evenement
  2. 24 november 2022

    PIM Marketing Literatuur Prijs 2022

    Meer over dit evenement