Visies , Event terugblik , Algemeen

PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’

30 januari 2024
Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder dan toekomst strateeg Kristel Vanderlinden presenteerde in Rotterdam voor het eerst haar nieuwste inzichten. Het PIM Trendrapport, dat tijdens het uit…
Lees verder
Visies , Algemeen

Terugblik trends 2023 | Visionair Vooruitdenken

9 januari 2024
Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie plaats bij Eneco in Rotterdam. Trendwatcher Kristel Vanderlinden blikt terug op …
Visies , Algemeen

Terugblik trends 2023 | Regeneratie Innovatie

28 december 2023
Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie plaats bij Eneco in Rotterdam. Trendwatcher Kristel Vanderlinden blikt terug op …
Visies , Algemeen

Terugblik trends 2023 | open-source collaboratie

19 december 2023
Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie plaats bij Eneco in Rotterdam. Trendwatcher Kristel Vanderlinden blikt terug op …
Visies , Algemeen

Terugblik trends 2023 | non-demografisch denken

13 december 2023
Warming up richting TrendFest 2024. Op 30 januari vindt de 19e editie plaats bij Eneco in Rotterdam. Trendwatcher Kristel Vanderlinden blikt terug op …
Visies , Event terugblik , Algemeen

AI in Marketing winnaar PIM Marketing Literatuur Prijs 2023

28 november 2023
Amsterdam, 28 november 2023 – De Marketing Literatuur Prijs 2023 van Platform Innovatie in Marketing (PIM) gaat dit jaar naar AI in Marketing va…
Visies , Algemeen

Transformeer jouw marketingstrategie op MarTech Fest 2023: innovatie, technologie en revolutie in marketing, met branchegenoten

11 september 2023
Op 12 oktober 2023 biedt Platform Innovatie Marketing jou de kans om verder in te gaan op de toekomst van marketing met AI, Big Data, Marketing Mix Mo…
Visies

The Future is Modelled: versterk Online Marketing met Data Modelling

5 september 2023
Lars van Tulden zal de kracht van Marketing Mix Modelling onthullen, een methodologie die marketeers in staat stelt om het ideale budget voor verschil…
Visies , Interview , Algemeen

Value-based pricing: zo lukt het wel

27 juni 2023
27 juni 2023 – Een juiste pricing van je assortiment zorgt voor optimale winstgevendheid. Maar wat is een ‘juiste’ prijs? Dat hangt …
Visies

PIM Trendrapport 2023: 'Business as not usual'

15 december 2022
Platform Innovatie in Marketing (PIM) lanceerde tijdens het PIM Trend Fest op 31 januari 2023 het 18e trendrapport. Thema van het door Kristel Vanderl…
Visies

PIM Trendrapport: ‘Inclusiviteit in marketing gaat over (veel) meer dan zichtbaarheid’

8 februari 2022
Het jaarlijkse Trendrapport in opdracht van Platform Innovatie in Marketing stelt dat diversiteit, inclusie en gelijkwaardigheid noodzakelijk zij…
Visies

PIM Trendrapport: De vermenselijking van merken

9 december 2020
Platform Innovatie in Marketing (PIM) lanceert tijdens het PIM Trend Fest op 21 januari 2021 het 16e trendrapport. Thema van het rapport: de vermensel…
Visies

PIM Trendrapport: The search for meaning

30 januari 2020
Geluk is vluchtig, betekenis is bestendig. In de huidige westerse wereld zijn mensen daarom minder op zoek naar spullen of hedonistische ervaringen en…
Visies

PIM Trendrapport: Merkactivisme

12 februari 2019
In toenemende mate verwachten consumenten dat merken een actieve rol spelen in het oplossen van sociaalmaatschappelijke kwesties. En dat gaat verder d…
Visies

PIM Trendrapport: Connected Society - de relatie tussen mens en tech

12 maart 2018
Wie de komende jaren een sterk merk wil bouwen, moet verder kijken dan de nieuwste gadgets. Dit is te lezen in het nieuwe trendrapport ‘Connecte…