Transformeer jouw marketingstrategie op MarTech Fest 2023: innovatie, technologie en revolutie in marketing, met branchegenoten

Visies , Algemeen 11 september 2023 om 10:20 door PIM Redactie

Transformeer jouw marketingstrategie op MarTech Fest 2023: innovatie, technologie en revolutie in marketing, met branchegenoten

Transformeer jouw marketingstrategie op MarTech Fest 2023: innovatie, technologie en revolutie in marketing, met branchegenoten

MarTech persbericht aankondiging.gif

Op 12 oktober 2023 biedt Platform Innovatie Marketing jou de kans om verder in te gaan op de toekomst van marketing met AI, Big Data, Marketing Mix Modelling en ChatGPT. Het tech event voor innovatieve marketeers vindt plaats bij partner iO digital in Amsterdam en bestaat uit een indrukwekkende line-up van sprekers en activiteiten die marketeers zullen inspireren en informeren over de kracht van technologie en data in marketing. We stoppen dus niet bij het zenden van informatie, maar we gaan direct in op de toepasbaarheid middels exclusieve verdiepingssessies in een drietal break out rooms.

NL – 11 september 2023 – Op 12 oktober 2023 biedt Platform Innovatie Marketing jou de kans om verder in te gaan op de toekomst van marketing met AI, Big Data, Marketing Mix Modelling en ChatGPT. Het tech event voor innovatieve marketeers vindt plaats bij partner iO digital in Amsterdam en bestaat uit een indrukwekkende line-up van sprekers en activiteiten die marketeers zullen inspireren en informeren over de kracht van technologie en data in marketing. We stoppen dus niet bij het zenden van informatie, maar we gaan direct in op de toepasbaarheid middels exclusieve verdiepingssessies in een drietal break out rooms.

AI-pionier Rodger Werkhoven als keynote - “AI will not replace you. A person using AI will”

Rodger GIF

Rodger Werkhoven, de pionier in de ontwikkeling van generatieve AI-modellen, zal de dag aftrappen met zijn inspirerende inzichten. Als Executive Creative Director bij iO, Independent Creative Director bij OpenAI en mede-oprichter van CollaborAitors, heeft Werkhoven de grenzen van AI-gegenereerde ‘kunst’ verlegd, wat beloond werd met talloze prijzen, waaronder de prestigieuze Cannes Lions Award en een scala aan gouden Effie Awards. Met 30+ jaar ervaring bij toonaangevende design- en reclamebureaus is Werkhoven een ware creatieve geest van de 21ste eeuw.

Expert Lars van Tulden - The Future is Modelled: versterk Online Marketing met Data Modelling

Lars van Tulden zal de kracht van Marketing Mix Modelling onthullen, een methodologie die marketeers in staat stelt om het ideale budget voor verschillende marketingkanalen te bepalen en zo de conversies te maximaliseren zonder extra kosten. Tijdens deze lightning talk ontdek je hoe je met een slimme herverdeling van je marketingbudget aanzienlijke resultaten kunt behalen. Het draagt bij aan de optimalisatie van marketingprestaties. Iets waar Lars in aanloop naar 12 oktober reeds een blog heeft gepubliceerd.

Autoriteit in klantbehoeften Joost van de Velde - Het gebruik van generatieve AI voor synthetische personas in marketing en innovatie

Hoog tijd om na deze expertsessies te verdiepen in klantinzichten. Joost van de Velde, expert op het gebied van innovatie en klantbehoeften, zal delen hoe generatieve AI kan worden ingezet om synthetische personas te creëren en zo dieper inzicht in klanten te verkrijgen. Hierbij ontdek je hoe innovatie in producten, diensten en businessmodellen de sleutel zijn tot duurzame groei.

Exclusieve break-out rooms & borrel

Na de inspirerende talks krijg je de kans om in exclusieve break-out rooms in gesprek te gaan met de experts die op het podium hebben gesproken. Dit is jouw kans om al je vragen te stellen en diepgaande discussies te voeren met vakgenoten. Iets wat we voortzetten tijdens het informele PIM-moment ‘Drinks & Connect’. 

Mis het MarTech Fest 2023 niet, waar innovatie, technologie en marketingrevolutie samenkomen. Voor meer informatie en registratie, bezoek de event pagina hier.

Nog niet overtuigd? Bekijk de teaser die we voor de zomer hebben gedeeld! En er is nog meer..

MarTech persbericht aankondiging

NIEUW: PIM Marketing Innovatie Community via WhatsApp

In navolging van Marketing & Technologie lanceert PIM een nieuw initiatief, exclusief voor leden. Charelle Akihary, voorzitter PIM licht toe: “Wij willen onze community continue in verbinding met elkaar laten staan over innovatie, marketing en maatschappelijke impact, 365 dagen per jaar en niet alleen op onze netwerkbijeenkomsten. Daarom lanceren we dit najaar de PIM WhatsApp community. We merkten gedurende het jaar dat er op het idee enthousiast gereageerd werd door onze PIM-leden. Vandaar dat wij dit willen faciliteren voor onze leden. Door de kennis in deze community-vorm te bundelen kunnen onze leden veel sneller kennis uitwisselen en we gaan als innovatieclub nog meer leren van elkaar”. Als PIM-lid aanmelden voor de community kan via bestuurslid Ab Chakai door te mailen naar ab.chakai@pimonline.nl.

 

Contact:

Voor persinformatie en interviews, neem contact op met:

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Rowdy.vandenNieuwenhuizen@pimonline.nl

 

Over PIM (Platform Innovatie in Marketing): PIM is de toonaangevende marketingcommunity van Nederland en heeft als missie marketeers te inspireren, informeren en verbinden op het gebied van marketinginnovatie en technologie.

Andere trendrapporten

Algemeen

MarTech Futureproof, de belofte van MarTech Fest 2024

14 maart 2024
De MarTech stack anno 2024 is complex geworden. AI en alle nieuwe tools zijn onderdeel geworden van onze dagelijkse werkzaamheden. En daar waar we gew…
Visies , Event terugblik , Algemeen

PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’

30 januari 2024
Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder …

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox