Programma van Opvallende B2B’ers

Opvallende B2B’ers

Programma van Opvallende B2B’ers

Op dinsdag 29 oktober:
17:30 - 18:15 Inloop & buffet
18:15 - 18:20 Welkomstwoord PIM
18:20 - 18:50 "How Sales meets Marketing in a hyper growth Company" (Koen Rakers, Salesforce)
18:50 - 19:20 De ontwikkeling van een effectieve marketing -en sales ‘machine’ (René Kamphuis, Innovation manager KPN)
19:20 - 19:30 Pauze
19:30 - 20:00 Smart Radio & Smart Journalism (Joeri Nortier, Product manager FD)
20:00 - 20:30 The 7 Sins of Marketers (Ferdinand Goetzen, Director of Marketing & Growth at 3D Hubs) Door Ferdinand Goetzen
  1. Van 18:50 tot 19:20

    De ontwikkeling van een effectieve marketing -en sales ‘machine’ (René Kamphuis, Innovation manager KPN)

    Een betere samenwerking tussen marketing en sales staat bovenaan de wensenlijst van veel marketeers. KPN is deze uitdaging aangegaan door middel van de ontwikkeling van een effectieve marketing -en sales ‘machine’. In deze presentatie laat René Kamphuis van KPN zien hoe zij dit hebben aangepakt en wat de belangrijkste valkuilen en succesfactoren zijn.
    Lees hier het interview met René. 
     
  2. Van 19:30 tot 20:00

    Smart Radio & Smart Journalism (Joeri Nortier, Product manager FD)

    De personalisatie van het nieuws speelt een belangrijke rol bij BNR Nieuwsradio en Het Financieele Dagblad. Zo wil BNR met SMART Radio luisteraars de mogelijkheid geven om hun eigen radioshow samen te stellen en werkt het FD aan geavanceerde algoritmes om lezers gepersonaliseerd nieuws aan te bieden. In deze presentatie laat Joeri Nortier zien waar het FD en BNR op dit moment aan werken en welke innovatieve ontwikkelingen er nog zullen volgen.

  3. Van 20:00 tot 20:30

    The 7 Sins of Marketers (Ferdinand Goetzen, Director of Marketing & Growth at 3D Hubs)

    Door Ferdinand Goetzen
    The field of marketing is in a constant state of change. Over the past decade, the evolution of technology and the rise of the 'lean movement' made way for new approaches to growing businesses, splitting the world of marketing into 'old school' (traditional marketing) and 'new school' (growth marketing). The most successful marketers manage to combine both of these schools; but they are not in a majority. This talk will focus on the '7 sins of marketers', i.e. the most common mistakes made by both old school and new school growth marketers.
    Read our interview with Ferdinand here

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Deel met anderen