Programma van Opvallende B2B’ers

Opvallende B2B’ers

29 oktober 2019 van 17:30 uur 29 oktober 2019 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van Opvallende B2B’ers

  1. 17:30 - 18:15

    Inloop & buffet

  2. 18:15 - 18:20

    Welkomstwoord PIM

  3. 18:20 - 18:50

    "How Sales meets Marketing in a hyper growth Company" (Koen Rakers, Salesforce)

  4. 18:50 - 19:20

    De ontwikkeling van een effectieve marketing -en sales ‘machine’ (René Kamphuis, Innovation manager KPN)

    Door René Kamphuis
    René Kamphuis
  5. 19:20 - 19:30

    Pauze

  6. 19:30 - 20:00

    Smart Radio & Smart Journalism (Joeri Nortier, Product manager FD)

    Door Joeri Nortier
    Joeri Nortier
  7. 20:00 - 20:30

    The 7 Sins of Marketers (Ferdinand Goetzen, Director of Marketing & Growth at 3D Hubs)

    Door Ferdinand Goetzen
    Ferdinand Goetzen
  1. Van 18:50 tot 19:20

    De ontwikkeling van een effectieve marketing -en sales ‘machine’ (René Kamphuis, Innovation manager KPN)

    Door René Kamphuis
    Een betere samenwerking tussen marketing en sales staat bovenaan de wensenlijst van veel marketeers. KPN is deze uitdaging aangegaan door middel van de ontwikkeling van een effectieve marketing -en sales ‘machine’. In deze presentatie laat René Kamphuis van KPN zien hoe zij dit hebben aangepakt en wat de belangrijkste valkuilen en succesfactoren zijn.
    Lees hier het interview met René. 
     
  2. Van 19:30 tot 20:00

    Smart Radio & Smart Journalism (Joeri Nortier, Product manager FD)

    Door Joeri Nortier

    De personalisatie van het nieuws speelt een belangrijke rol bij BNR Nieuwsradio en Het Financieele Dagblad. Zo wil BNR met SMART Radio luisteraars de mogelijkheid geven om hun eigen radioshow samen te stellen en werkt het FD aan geavanceerde algoritmes om lezers gepersonaliseerd nieuws aan te bieden. In deze presentatie laat Joeri Nortier zien waar het FD en BNR op dit moment aan werken en welke innovatieve ontwikkelingen er nog zullen volgen.

  3. Van 20:00 tot 20:30

    The 7 Sins of Marketers (Ferdinand Goetzen, Director of Marketing & Growth at 3D Hubs)

    Door Ferdinand Goetzen
    The field of marketing is in a constant state of change. Over the past decade, the evolution of technology and the rise of the 'lean movement' made way for new approaches to growing businesses, splitting the world of marketing into 'old school' (traditional marketing) and 'new school' (growth marketing). The most successful marketers manage to combine both of these schools; but they are not in a majority. This talk will focus on the '7 sins of marketers', i.e. the most common mistakes made by both old school and new school growth marketers.
    Read our interview with Ferdinand here

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 4 juli 2024

    Publicatie: Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement