Opvallende B2B’ers
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
B2B marketeers opgelet: Ben jij serieus met je vak bezig en wil je één hele avond geprikkeld en geïnspireerd worden? Schrijf je dan nu in voor de B2B marketing sessie op 29 oktober bij cafe restaurant Dauphine. Deze sessie wordt georganiseerd in samenwerking met B2B databedrijf Company.info. Deze avond verzorgen wij presentaties van vooruitstrevende B2B bedrijven als KPN, SalesForce, 3D Hubs en Het Financieel Dagblad.
Wil jij als B2B marketeer investeren in growth hacking, een betere samenwerking met jouw verkoop collega’s, account based marketing of gepersonaliseerde radio als marketinginstrument? Dan mag je deze avond niet missen. En schrijf je snel in, want VOL = VOL.
Programma van Opvallende B2B’ers
Op dinsdag 29 oktober: | |
17:30 - 18:15 | Inloop & buffet |
18:15 - 18:20 | Welkomstwoord PIM |
18:20 - 18:50 | "How Sales meets Marketing in a hyper growth Company" (Koen Rakers, Salesforce) |
18:50 - 19:20 | De ontwikkeling van een effectieve marketing -en sales ‘machine’ (René Kamphuis, Innovation manager KPN) Door René Kamphuis |
19:20 - 19:30 | Pauze |
19:30 - 20:00 | Smart Radio & Smart Journalism (Joeri Nortier, Product manager FD) Door Joeri Nortier |
20:00 - 20:30 | The 7 Sins of Marketers (Ferdinand Goetzen, Director of Marketing & Growth at 3D Hubs) Door Ferdinand Goetzen |