Opvallende B2B’ers
29 oktober 2019
van 17:30 uur
29 oktober 2019
tot 21:30
Online
Restaurant Dauphine
Prins Bernhardplein 175 AMSTERDAM
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Over de sprekers
-
Ferdinand Goetzen
Ferdinand Goetzen is the Director of Marketing & Growth at 3D Hubs, a leading European tech company in the field of on-demand manufacturing. He was previously the Chief Growth Officer at Recruitee, one of the fastest growing SaaS companies in Europe (ranked #62 in the SaaS1000). Over the past years, he has worked with over 400 companies from Pipedrive to KLM, helping them implement mindset, processes and tactics for Growth. He writes about Marketing & Growth on his blog and was previously the Lead Trainer & GrowthMarketer at the Growth Tribe Academy. -
Joeri Nortier
Joeri Nortier is sinds 2016 Product Manager bij BNR Nieuwsradio is verantwoordelijk voor digitale innovatie en de ontwikkeling van de BNR site, app, SMART Radio en Voice -
René Kamphuis
René Kamphuis is het beste te omschrijven als een bevlogen man met een uitzonderlijke kijk op de wereld. En in het bijzonder als het gaat om verandering. Momenteel is hij innovatie manager bij KPN. Door zijn ervaring in verschillende rollen in de telecommunicatie industrie, heeft hij een gedegen visie ontwikkeld, met name als het gaat om Sales, Marketing en de invulling van veranderingstrajecten op die vakgebieden. Als expert veranderen is hij gedreven en continue met gevoel voor humor op zoek naar de verbinding, zonder het resultaat uit het oog te verliezen. Zijn visie, inzichten en humoristische anekdotes zijn gebaseerd op zijn jarenlange ervaring bij grote implementaties in het commerciële domein. Dit alles vanuit de overtuiging dat alleen door samenwerking en verbinding een impactvolle verandering kan worden gerealiseerd.