Laat marketeer aan de duurzame knoppen draaien
31 mei 2023
Laren, 23 mei 2023 – De marketeer is bij uitstek de persoon die de duurzame transitie van bedrijven kan aanjagen en vormgeven, concluderen wetenschapper Tijs Timmerman en circulair deskundige Klaske Kruk. Tijdens het evenement Duurzame Marketing van Platform Innovatie in Marketing (PIM) op 23 …
Op 23 mei 2023 maak je duurzame impact als marketeer
14 mei 2023
Willen we over dertig jaar nog prettig leven, dan moeten we met z’n allen serieus werk maken van duurzaamheid. Wat doe jij als marketeer? Wacht …
Platform Innovatie Marketing (PIM) versterkt innovatie community met twee nieuwe bestuursleden
3 mei 2023
Mei 2023 - PIM vernieuwd. Irma Bollen en Yvonne Tindemans versterken de marketing innovatie community als nieuwe bestuursleden. Voorzitter…
PIM Trendrapport 2023: 'Business as not usual'
14 februari 2023
Platform Innovatie in Marketing (PIM) lanceerde op 31 januari tijdens het PIM Trendfest het 18e trendrapport. Thema van het door Kristel Vanderlinden …
Charelle Akihary (Heijmans) nieuwe voorzitter Platform Innovatie in Marketing
6 oktober 2022
Op 1 november start Charelle Akihary (Heijmans) als voorzitter van het bestuur van Platform Innovatie in Marketing (PIM). Zij volgt hiermee Yvonne Nas…
Dit zijn de tien nominaties voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2022
4 oktober 2022
Tien boeken zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2022. Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil met deze prijs de innovatieve ontwi…
Abena Anokyewah en Monique Brand Flu nieuwe bestuursleden Platform Innovatie in Marketing
5 juli 2022
Rotterdam, 5 juli 2022 – Vandaag zijn twee nieuwe bestuursleden aangetreden bij Platform Innovatie in Marketing (PIM): Abena Anokyewah (GVB…
PIM zoekt bestuurslid (4 uur per week)
1 april 2022
Platform Innovatie in Marketing (PIM) zoekt een ambitieus bestuurslid met een marketinghart en affiniteit met innovatie. Samen de rol van marketing in…
PIM Trendrapport 2022: Inclusiviteit is niet voor iedereen
24 januari 2022
Platform Innovatie in Marketing (PIM) lanceert op 8 februari tijdens het PIM Trend Fest het 17e trendrapport. Thema van het door inclusiviteitsde…
Adformatie, NIMA en PIM en stoppen met Dutch Marketing Awards
18 januari 2022
Na een aantal succesvolle edities hebben Adformatie, NIMA en PIM in goed overleg besloten niet verder te gaan met de Dutch Marketing Awards. Het huidi…
Mandour, Van der Heijden, Turnhout winnen PIM Marketing Literatuur Prijs 2021 met 'De strategie van de kreeft'
25 november 2021
Het boek ‘De strategie van de kreeft’ is door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het beste marketingboek van 2021.…
Dit zijn de negen genomineerden voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2021
7 oktober 2021
Negen boeken zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2021. PIM wil met deze prijs de innovatieve ontwikkelingen in het marketingvak een…
Marketing Manifest daagt uit om betekenisvolle impact te maken
16 juni 2021
Marketingvakorganisaties in Nederland slaan de handen ineen om marketeers meer slagkracht te geven. Ze presenteren gezamenlijk het Marketing Manifest …
Martine de Vries en Louise Doorn nieuwe bestuursleden Platform Innovatie in Marketing
2 maart 2021
Rotterdam, 2 maart 2021 – Op 1 maart verwelkomde Platform Innovatie in Marketing (PIM) twee nieuwe bestuursleden. Louise Doorn (HelloMaaS) heeft…
PIM herijkt strategie: ‘Marketeers kunnen veel meer impact maken’
16 december 2020
Rotterdam, 17 december 2020 – De marketeer heeft een unieke positie om het verschil te maken in de wereld van vandaag, maar doet dat nog te wein…
Eveline van Zeeland wint PIM Marketing Literatuur Prijs 2020 met 'Marketing Design'
26 november 2020
Het boek ‘Marketing Design met Customer Journey Mapping’ is vandaag door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs verkozen tot het b…
Dit zijn de genomineerden voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020
20 oktober 2020
Rotterdam, 22 oktober 2020 – De genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2020 zijn bekend. Platform Innovatie in Marketing (PIM…