Adformatie, NIMA en PIM en stoppen met Dutch Marketing Awards
Na een aantal succesvolle edities hebben Adformatie, NIMA en PIM in goed overleg besloten niet verder te gaan met de Dutch Marketing Awards. Het huidige tij en de mogelijke scenario’s voor events nopen tot een strategische heroriëntatie en hebben de organisatie doen besluiten niet door te gaan met de prijzen en het evenement in de huidige vorm. De Nederlandse marketingprijzen werden de afgelopen jaren toegekend aan de beste marketingprestaties en marketeers. De afgelopen twee edities vonden digitaal plaats.
Adformatie, NIMA en PIM danken alle winnaars, partners en betrokken juryleden voor hun inzet en bijdrage aan de awards. NIMA-voorzitter en directeur Kirsten Andres: "We zijn trots op wat we gezamenlijk hebben neergezet en blijven ons op allerlei manieren onverminderd inzetten om het marketingvak vooruit te helpen."
Yvonne Nassar, voorzitter PIM voegt hieraan toe: "Samen met alle marketeers van Nederland vierden we de kracht van ons vak. Die energie willen we vasthouden. Stoppen biedt ruimte voor vernieuwing."
Floris van Dam, commercial director Adformatie: "We kijken terug op een mooie samenwerking, waarin we gezamenlijk uitzonderlijke marketingprestaties in de spotlight hebben gezet. Dat blijven we doen. We bedanken behalve onze mede-organisatoren in het bijzonder ook PINO Events voor hun inspanningen voor het evenement."
PIM voorzitter Yvonne Nassar beantwoordt eventuele vragen hierover graag. Je kunt haar bereiken via e-mail.