Interviews

Interview

Roderick Verplanken, Too Good to Go, over profit en purpose

6 oktober 2021
Profit en purpose hoeven elkaar niet meer uit te sluiten, maar zijn aanvullend en versterken elkaar. In een purpose driven bedrijf is het misschien wat gek om een business model te hebben waarin je je eigen financiële draagkracht genereert, maar dat is nodig om te kunnen groeien en zorgt voor o…
Event terugkijken
Interview

Maartje Kooijmans over de digitale transformatie van Eneco

5 mei 2021
Maak de klantreis en klantbeleving makkelijker, persoonlijker en relevanter voor de klant met behulp van digitalisering. Dat is de opdracht die Maartj…
Interview

Jeroen de Bakker & Loes Meys over Marketing tijdens en na COVID-19

25 maart 2021
Op dinsdag 6 april 2021 organiseren wij het online event Marketing tijdens en na COVID-19. Gastsprekers Loes Meys, Head of Marketing Europe PARK NOW G…
Interview

Wankie Chan over de nieuwe 'D' van marketing

11 december 2020
De D van Datamarketeers, wel te verstaan. Om als merk en bedrijf relevant en succesvol te zijn, moet je in staat zijn klantbehoeften te doorgronden. D…
Event terugblik , Interview

Thomas Plantenga over de drastische keuzes van Vinted

1 december 2020
Vinted, platform voor tweedehands kleding en andere producten, is een succes in verschillende Europese landen, waaronder Nederland. Toch was het bedri…
Interview

Guido Stein over de duurzaamheidsambitie van Vattenfall

18 oktober 2020
Fossielvrij leven binnen één generatie mogelijk maken. Dat is de duurzaamheidsambitie van Vattenfall. Hoe wekt dit grote energiebedrijf …
Interview

Joris van Zoelen over impactorganisaties

29 september 2020
Inspirerende bedrijven zijn gemiddeld succesvoller op alle fronten: ze hebben productievere werknemers, trouwere klanten, meer innovatie en betere win…
Interview

Outside-in blik van marketing voedt R&D van TomTom

24 juni 2020
TomTom heeft de afgelopen jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Van marktleider in navigatiesystemen voor particulieren, hebben ze zich ontpopt t…
Interview

Auping: 'Marketing is meer dan een love brand zijn'

13 januari 2020
Beddenfabrikant Auping gooide in 2018 het campagneroer drastisch om en introduceerde de slogan 'Met Liefde'. Het doel: een 'love brand' worden. Dat lu…
Interview

Interview met Tycho Luijten over het partnership tussen MAN en PIM

27 februari 2017
Iedere Nederlandse universiteit die opleidingen aanbiedt die aan het brede vakgebied van marketing gerelateerd zijn, kent wel een marketingstudieveren…
Interview

Interview met Daan Sip over influencer marketing: “De invloed van influencers groeit stevig door”

14 januari 2017
Inmiddels hebben we allemaal wel gehoord van het woord 'vlogger'. Sterker nog, 'treitervlogger' was hét woord van 2016. Merken willen massaal s…