Jeroen de Bakker & Loes Meys over Marketing tijdens en na COVID-19

Interview 25 maart 2021 om 13:18 door PIM Redactie

Ben jij er ook bij?

Jeroen de Bakker & Loes Meys over Marketing tijdens en na COVID-19

Op dinsdag 6 april 2021 organiseren wij het online event Marketing tijdens en na COVID-19. Gastsprekers Loes Meys, Head of Marketing Europe PARK NOW Group, en Jeroen de Bakker van Audio Agency AIRBORNE delen hun insights van het afgelopen jaar met jou.

Wil jij jouw marketingdilemma en hoe je daarmee bent omgegaan ook delen tijdens het event? Stuur dan jouw case in t.a.v. Melanie via melanie.vandekuinder@pimonline.nl. Tijdens het Open Podium in de breakouts krijg de kans om je learnings aan de hand van 3 slides te delen.

Andere interviews

Interview , Algemeen

Vooruitblik TrendFest 2024 - De wereld is veranderd en Eneco verandert mee

16 januari 2024
“We leven niet in een tijdperk van veranderingen, maar in een verandering van tijdperk,” staat in het PIM Trendrapport 2023. Een inzicht d…
Interview

'Service wordt de nieuwe marketing'

22 november 2023
Het kan je nauwelijks zijn ontgaan dat we bij Marketingfacts dit jaar een flinke slinger geven aan de uitreiking van de PIM Marketing Literatuurprijs …

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement