Over PIM Marketing Literatuur Prijs 2021

PIM Marketing Literatuur Prijs 2021

De beste marketingboeken van 2021 in één avond meekrijgen? Dat is nog eens efficiënt kennis opdoen. PIM reikt dit jaar voor de 19e keer de Marketing Literatuur Prijs uit aan het beste nieuwe marketingboek én het beste marketingstudieboek. Ontmoet op 25 november de auteurs en hoor het verhaal achter het boek. Echt: het belooft zowat de leukste PIM-avond van het jaar te worden! Ben jij erbij? 
 

Eerdere winnaars van de PIM Marketing Literatuur Prijs zijn onder andere: 

2020: Eveline van Zeeland - Marketing Design 
2019: Gino Van Ossel - Retail - De digitale hysterie voorbij 
2018: Ruud Frambach - Doet marketing ertoe? 
2017: Rob Beltman - De marketingorganisatie van de toekomst 

Aanmelden

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 149,00
Online bijeenkomst niet-leden € 99,00

PIM-prijzen
PIM-leden hebben gratis toegang tot de bijeenkomsten. Niet-leden betalen €149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst en € 99,- (excl. BTW) voor een online bijeenkomst.

Kosteloos kennismaken
Heb jij of heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst gratis. Vraag Cheryl (cheryl.vilt@pimonline.nl) naar de mogelijkheden.

Deel met anderen