Over Customer-centric culture

Customer-centric culture

12 september 2024 van 15:00 uur 12 september 2024 tot 19:00
Heijmans Hive Innovatie hub Graafsebaan 65 ROSMALEN
Ticket
Prijs
1e kennismaking PIM
€ 25,00
Niet-lid
€ 149,00

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Ben jij klaar om jouw organisatie te transformeren en een klantgerichte cultuur te omarmen? Doe dan mee met ons exclusieve event, waar we dieper zullen ingaan op de fundamenten van een customer-centric aanpak en hoe dit jouw bedrijf naar nieuwe hoogten kan tillen.

Het gaat verder dan het begrijpen van klantbehoeften; het is een holistische benadering die een diepgaande betrokkenheid bij en begrip van de klant vereist op alle niveaus van de organisatie. Tijdens dit event dat gericht is op het cultiveren van een klantgerichte cultuur, kunnen de volgende elementen aan bod komen:

  • Klantinzicht en Empathie

  • Klantgerichte Strategie en Besluitvorming

  • Klantbeleving en Journey Mapping

  • Communicatie en Interactie

  • Technologie en Data-driven Insights

  • Organisatorische Cultuur en Leiderschap

  • Continue Verbetering en Feedbackloops

  • Ethiek en Vertrouwen

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 4 juli 2024

    Publicatie: Toekomst marketingteams in versnelling (let op: geen event)

    Meer over dit evenement
  2. 12 september 2024

    Customer-centric culture

    Heijmans Hive Innovatie hub in Rosmalen
    Meer over dit evenement
  3. 14 november 2024

    Marketingliteratuurprijs 2024

    Meer over dit evenement