Over Marketing Literatuur Prijs 2018

Marketing Literatuur Prijs 2018

27 november 2018 van 17:30 uur 27 november 2018 tot 21:30
Online
Jaarbeurs Media Plaza (Utrecht) Truus van Lierlaan 1 UTRECHT
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Welk boek maakte het meeste indruk op de jury? Welk boek draagt het meest bij aan de vernieuwing binnen het marketing vakgebied? Je hoort het allemaal op 27 november.
Afgelopen jaar won 'De marketingorganisatie van de toekomst' van Rob Beltman. Dit jaar zijn er opnieuw 12 nieuw verschenen marketingboeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs. De winnaar van dit jaar wordt bekendgemaakt tijdens deze sessie.

Kies zelf je programma
Alle auteurs zijn gevraagd hun werk te komen toelichten. Tijdens deze avond kies je zelf de onderwerpen waar je meer van wilt weten. Aan het einde van de avond vindt de uitreiking van de Marketing Literatuur Prijs plaats. Een feestelijke avond bomvol kennis en inspiratie.

Nominaties
Uit een longlist van meer dan 40 marketingboeken is een shortlist samengesteld van 12 boeken die zijn genomineerd voor de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018:

• Marketing voor de Madmen van morgen – Wim Vermeulen (LannooCampus)
• Klantgericht leiderschap – Sydney Brouwer (Van Duuren Management)
• Doet marketing ertoe? – Ruud Frambach (Boom Uitgevers Amsterdam)
• Customers the day after tomorrow – Steven Van Belleghem (LannooCampus, Van Duuren Management)
• Werken met profielen en persona’s – Boudewijn Bugter & Natanja de Bruin (Van Duuren Management)
• Community marketing – Stephanie Duval & Nele Pieters (Pelckmans Pro)
• Marketingcommunicatie in 14 stappen – Guy van Liemt & Gert Koot (Noordhoff Uitgevers)
• Content! – Antal de Waij (Van Duuren Management)
• Humanification – Christian Kromme (Christian Kromme)
• Contrarian Branding – Roland van der Vorst (BIS Publishers)
• Basisboek digital analytics – Danny Oosterveer (Noordhoff Uitgevers)
• Opzouten! – Guido Thys (De Vrije Uitgevers)


Programma van Marketing Literatuur Prijs 2018

Op dinsdag 27 november:
18:00 - 18:45 Ontvangst incl. buffet
18:45 - 19:00 Welkom door Jaarbeurs en PIM
19:00 - 19:30 Sprekerronde 1 Door Wim Vermeulen, Ruud Frambach, Boudewijn Bugter, Natanja de Bruin
19:35 - 20:05 Sprekerronde 2 Door Stephanie Duval en Nele Pieters, Guy van Liemt, Ger Koot, Antal de Waij
20:05 - 20:15 Pauze
20:15 - 20:45 Sprekerronde 3 Door Guido Thys, Christian Kromme, Roland van der Vorst, Danny Oosterveer
20:50 - 21:05 Uitreiking
21:05 - 22:00 Borrel

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 11 april 2024

    MarTech Fest 2024

    iO Rotterdam in Rotterdam
    Meer over dit evenement
  2. 23 mei 2024

    Marketing Team van de toekomst

    Meer over dit evenement
  3. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement