MarTech Futureproof, de belofte van MarTech Fest 2024

Algemeen 14 maart 2024 om 10:55 door PIM Redactie

Terug naar de essentie en cookieloze marketing

MarTech Futureproof, de belofte van MarTech Fest 2024

MarTech2024_1200x1200_Clean-1.jpg

De MarTech stack anno 2024 is complex geworden. AI en alle nieuwe tools zijn onderdeel geworden van onze dagelijkse werkzaamheden. En daar waar we gewend (en verwend) waren aan cookies, moeten we nu verder zonder. Ontketen de kracht van MarTech, waar complexiteit plaatsmaakt voor essentie. 11 april 2024, dan is het zover. De tweede editie van het MarTech Fest vindt op die donderdagmiddag vanaf 15:00u plaats bij iO in Rotterdam. Platform Innovatie Marketing en iO slaan na de succesvolle eerste editie in Amsterdam opnieuw de handen ineen. De tweede editie staat in het teken van MarTech Stack, van wildgroei naar essentie, én succesvolle marketing in cookieloze tijden.

Rotterdam 14 maart 2024De MarTech stack anno 2024 is complex geworden. AI en alle nieuwe tools zijn onderdeel geworden van onze dagelijkse werkzaamheden. En daar waar we gewend (en verwend) waren aan cookies, moeten we nu verder zonder. Ontketen de kracht van MarTech, waar complexiteit plaatsmaakt voor essentie. 11 april 2024, dan is het zover. De tweede editie van het MarTech Fest vindt op die donderdagmiddag vanaf 15:00u plaats bij iO in Rotterdam. Platform Innovatie Marketing en iO slaan na de succesvolle eerste editie in Amsterdam opnieuw de handen ineen. De tweede editie staat in het teken van MarTech Stack, van wildgroei naar essentie, én succesvolle marketing in cookieloze tijden.

MarTech AI Stack, van wildgroei naar essentie

In een landschap bezaaid met een overvloed aan tools, ligt de ware uitdaging niet in de wildgroei, maar in het smeden van een coherent geheel. Ontdek de essentiële bouwstenen die het verschil maken in de wereld van morgen.

Waar eens complexiteit regeerde en tools verloren gingen in de wirwar van opties, is nu de tijd gekomen om orde te scheppen. Van de overvloed aan 1st party data tot de dynamiek van retail media, van de ongeëvenaarde kracht van Gen AI tot de subtiliteit van personalisatie, elke component draagt bij aan het geheel en wordt op 11 april benoemd door niemand minder dan marketing strateeg Justin van Tol. Met ruim 10 jaar ervaring op het gebied van digitale marketing beleeft Justin van Tol op geheel eigen wijze een reis door het oerwoud van MarTech tools en stuurt hij op effectiviteit en impact. Deze ervaring helpen hem te navigeren in het marketinglandschap waar technologie en Gen AI een steeds prominentere rol spelen.

Welkom in het tijdperk van cookieloze marketing

Topic 2 van het MarTech Fest: cookieloze marketing. Het jaar 2024 markeert een revolutionaire verschuiving in het digitale advertentielandschap: de afschaffing van cookies, verandert alles. Hoe creëer je sterke marketingstrategieën en succesvolle campagnes zonder de vertrouwde third-party data? En hoe behoud je het delicate evenwicht tussen beveiliging, privacy en de perfecte gebruikerservaring?

In een tijdperk waarin cookies niet langer de weg wijzen, gaan we op zoek naar nieuwe wegen van succes. Leer hoe je waardevolle inzichten kunt vergaren met behulp van first-party data en contextuele targeting, terwijl je ethisch en transparant blijft opereren. Lars van Tulden, delft al ruim 12 jaar naar het nieuwe goud dat data is en gaat in hoe jij succesvolle marketing uitoefent in cookieloze tijden.

Paneldiscussie & borrel

Na de twee inspirerende keynotes betreden we het terrein van interactie tijdens een boeiende paneldiscussie. Hier komen experts vanuit diverse disciplines samen om dieper in te gaan op de bovenstaande topics. Het is jouw kans om al je prangende vragen te stellen en te genieten van diepgaande discussies met vakgenoten. De dialoog zet zich voort tijdens het informele PIM-moment 'Drinks & Connect', waar connecties worden gesmeed en inzichten worden gedeeld onder het genot van een hapje en ene drankje, powered by iO! Het event begint op 11 april om 15:00u en zal tegen 19:00u ten einde lopen.

Complexiteit maakt plaats voor essentie, ben jij hieraan toe?

Namens iO, uit naam van Gabrielle van den Dries en het gehele PIM bestuur, uit naam van Yvonne Tindemans, Ab Chakai en Rowdy van den Nieuwenhuizen nodigen we je graag uit op 11 april 2024 in Rotterdam. Registreren kan via https://www.pimonline.nl/events/detail/369/martech-fest-2024. Samen ontketenen we de kracht van Martech!

Over PIM (Platform Innovatie in Marketing)
PIM is de toonaangevende marketingcommunity van Nederland en heeft als missie marketeers te inspireren, informeren en verbinden op het gebied van marketinginnovatie en technologie.

Over iO
iO is een blended agency. Wij slopen de muren tussen de agency-, technologie- en consultancywereld. We gaan jouw uitdagingen aan door de juiste expertise op het gebied van strategie, marketing, innovatie, en digital te combineren.

Contact:
Voor persinformatie en interviews, neem contact op met: Rowdy van den Nieuwenhuizen

Andere trendrapporten

Visies , Event terugblik , Algemeen

PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’

30 januari 2024
Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder …
Interview , Algemeen

Vooruitblik TrendFest 2024 - De wereld is veranderd en Eneco verandert mee

16 januari 2024
“We leven niet in een tijdperk van veranderingen, maar in een verandering van tijdperk,” staat in het PIM Trendrapport 2023. Een inzicht d…

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox