Adformatie, NIMA en PIM en stoppen met Dutch Marketing Awards

Algemeen 18 januari 2022 om 13:20 door PIM Redactie

Adformatie, NIMA en PIM en stoppen met Dutch Marketing Awards

Na een aantal succesvolle edities hebben Adformatie, NIMA en PIM in goed overleg besloten niet verder te gaan met de Dutch Marketing Awards. Het huidige tij en de mogelijke scenario’s voor events nopen tot een strategische heroriëntatie en hebben de organisatie doen besluiten niet door te gaan met de prijzen en het evenement in de huidige vorm. De Nederlandse marketingprijzen werden de afgelopen jaren toegekend aan de beste marketingprestaties en marketeers. De afgelopen twee edities vonden digitaal plaats.

Adformatie, NIMA en PIM danken alle winnaars, partners en betrokken juryleden voor hun inzet en bijdrage aan de awards. NIMA-voorzitter en directeur Kirsten Andres: "We zijn trots op wat we gezamenlijk hebben neergezet en blijven ons op allerlei manieren onverminderd inzetten om het marketingvak vooruit te helpen." 

Yvonne Nassar, voorzitter PIM voegt hieraan toe: "Samen met alle marketeers van Nederland vierden we de kracht van ons vak. Die energie willen we vasthouden. Stoppen biedt ruimte voor vernieuwing." 

Floris van Dam, commercial director Adformatie: "We kijken terug op een mooie samenwerking, waarin we gezamenlijk uitzonderlijke marketingprestaties in de spotlight hebben gezet. Dat blijven we doen. We bedanken behalve onze mede-organisatoren in het bijzonder ook PINO Events voor hun inspanningen voor het evenement."

PIM voorzitter Yvonne Nassar beantwoordt eventuele vragen hierover graag. Je kunt haar bereiken via e-mail

Andere trendrapporten

Algemeen

MarTech Futureproof, de belofte van MarTech Fest 2024

14 maart 2024
De MarTech stack anno 2024 is complex geworden. AI en alle nieuwe tools zijn onderdeel geworden van onze dagelijkse werkzaamheden. En daar waar we gew…
Visies , Event terugblik , Algemeen

PIM Trendrapport 2024 onthult: De Clash van het ‘zijn’

30 januari 2024
Rotterdam, 30 januari 2024 – Op 30 januari 2024 heeft Platform Innovatie Marketing (PIM) het 19e PIM Trendrapport gepresenteerd. Niemand minder …

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox