Jeroen de Bakker & Loes Meys over Marketing tijdens en na COVID-19

Interview 25 maart 2021 om 13:18 door PIM Redactie

Ben jij er ook bij?

Jeroen de Bakker & Loes Meys over Marketing tijdens en na COVID-19

Op dinsdag 6 april 2021 organiseren wij het online event Marketing tijdens en na COVID-19. Gastsprekers Loes Meys, Head of Marketing Europe PARK NOW Group, en Jeroen de Bakker van Audio Agency AIRBORNE delen hun insights van het afgelopen jaar met jou.

Wil jij jouw marketingdilemma en hoe je daarmee bent omgegaan ook delen tijdens het event? Stuur dan jouw case in t.a.v. Melanie via melanie.vandekuinder@pimonline.nl. Tijdens het Open Podium in de breakouts krijg de kans om je learnings aan de hand van 3 slides te delen.

Andere trendrapporten

Interview

Maartje Kooijmans over de digitale transformatie van Eneco

05 mei 2021
Maak de klantreis en klantbeleving makkelijker, persoonlijker en relevanter voor de klant met behulp van digitalisering. Dat is de opdracht die Maartj…
Interview

Wankie Chan over de nieuwe 'D' van marketing

11 december 2020
De D van Datamarketeers, wel te verstaan. Om als merk en bedrijf relevant en succesvol te zijn, moet je in staat zijn klantbehoeften te doorgronden. D…

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox