Over Customer-centric culture

Customer-centric culture

12 september 2024 van 15:00 uur 12 september 2024 tot 19:00
Heijmans Hive Innovatie hub Graafsebaan 65 ROSMALEN
Ticket
Prijs
1e kennismaking PIM
€ 25,00
Niet-lid
€ 149,00

Je kunt je nog aanmelden. Kom je ook?

Customer Experience; van cult naar cultuur

Herken je deze situatie in je organisatie? Er is een project of programma dat de klantbeleving moet verbeteren. Er zijn allerlei nuttige zaken bedacht, maar toch lukt het niet om de leidinggevenden hiermee echt aan de slag te laten gaan. Er blijkt onvoldoende tijd voor, andere zaken hebben meer prioriteit. Of als eerstelijns serviceteams ben je zeer klantgericht, maar de tweede lijn in de organisatie gaat heel anders om met de klant. Wat je ziet is dat meer dan de helft van alle CX-initiatieven faalt. Hoe komt dat? De directie en leidinggevenden zien onvoldoende het belang ervan en zien te weinig resultaat. CX is onvoldoende een ‘chefsache’ en leidinggevenden sturen er niet op. Menig CX-professional voelt zich dan ook een Don Quichot binnen de organisatie. 

Tijdens de middag staat het boek ‘Customer Experience, van cult naar cultuur’ centraal. Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan beschrijven hierin een concrete, beproefde en gefaseerde methode om CX integraal in de organisatie in te bedden, zodat het organisatiecultuur wordt. De aanpak is gebaseerd op grondig onderzoek naar de ervaringen van experts en organisaties die succesvol werken met het Service Excellence gedachtegoed. Deze aanpak zorgt dat CX permanent op de managementagenda komt te staan en mobiliseert de volledige organisatie voor een blijvende verandering.

Ben jij er klaar voor?

Locatie

heijmans-logo

Programma van Customer-centric culture

Op donderdag 12 september:
15:15 - 15:45 Welkom ☕ - inloop half uurtje
15:45 - 16:00 Opening PIM & Heijmans Door Charelle Akihary
16:00 - 16:25 Customer Experience; van cult naar cultuur Door Jean Pierre Thomassen, Eric de Haan
16:30 - 16:55 Break out rooms - Praktijkcase naar keuze Door Anneke Teheux-Dalstra, Jeroen Meeuwsen
16:55 - 17:15 Mini break
17:15 - 18:00 Paneldiscussie Customer Experience Door Jean Pierre Thomassen, Eric de Haan, Anneke Teheux-Dalstra, Rien Brus, Berend-Jan Rietveld
18:00 - 18:15 Uitreiking eerste exemplaar boek
18:15 - 19:00 Borrel 🥂

Lees meer over het programma