Sprekers bij Marketing Literatuur Prijs 2023 | 20-jarig jubileum

Marketing Literatuur Prijs 2023 | 20-jarig jubileum

28 november 2023 van 15:00 uur 28 november 2023 tot 19:00
Ticket
Prijs
1e kennismaking met PIM
€ 25,00
Niet-lid
€ 149,00
  • PIM-leden kunnen kosteloos deelnemen aan bijeenkomsten. Bekijk mogelijkheden.
  • Niet-leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst.
  • Eerste kennismaking met PIM? Dan kunnen we je een introductieprijs aanbieden van € 25,-

Interesse in lidmaatschap?
Bekijk de mogelijkheden hier!

Contactinformatie
Heb je een creatief idee tot samenwerking? Of ben je op zoek naar meer informatie? Neem dan contact op met Rowdy via rowdy.vandennieuwenhuizen@pimonline.nl.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Charelle Akihary

    Charelle Akihary

    Voorzitster Platform Innovatie Marketing & Marketing Directeur NPO PIM & NPO
    De drijfveer voor Charelle, marketingdirecteur NPO, is om met marketing betekenisvolle impact te maken. In haar rol als voorzitter van Platform Innovatie in Marketing zet ze de leiderschapscompetenties van de marketeer scherp op de kaart. Ze hecht veel waarde aan co-creatie en innovatie en ziet de publieke omroep als dé plek om met marketing die impact te maken met aandacht voor wat er in de samenleving speelt. 🎯 Hiervoor lukte haar dat ook in sectoren als de gezondheidszorg, retail en de bouw om met vernieuwende strategieën op het gebied van digitale transitie en merkbeleving bij te dragen aan die maatschappelijke impact.
  2. Charida Dorder

    Auteur AI in Marketing
  3. Hanneke Vogels

    Auteur Salestech
  4. Hans Molenaar

    Hans Molenaar

    Directeur Beeckestijn Business School
    Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en salesmanagement posities vervuld. Hij is vijftien jaar voorzitter geweest van het Platform Innovatie in Marketing en initiatiefnemer van het Marketingtrendrapport, Marketingwetenschapsprijs en de Marketeer of the Year.
  5. Jean Pierre Thomassen

    Jean Pierre Thomassen

    Eigenaar
    Jean-Pierre Thomassen is directeur van www.customerdelight.nu. Hij is gespecialiseerd in de thema's klantgerichtheid, klanttevredenheid en customer delight. Zowel in het bedrijfsleven, de overheid als de zorg heeft hij een groot aantal organisaties ondersteund in de vorm van projectmanagement, advies, onderzoek en training. Over zijn specialisatie heeft hij 13 boeken (waaronder 'Customer Delight' en 'Excelleren in klantgerichtheid') en meer dan 40 artikelen geschreven. Thema's zijn bijvoorbeeld het realiseren van enthousiaste klanten, de zin en onzin van klanttevredenheidsonderzoek, integraal klachtenmanagement en het gebruik van servicegaranties/kwaliteitshandvesten.
  6. Jeroen de Bakker

    Jeroen de Bakker

    Brand lover. Marketing pioneer. Audio agency Airborne
    Jeroen de Bakker is een markering pioneer die van merken houdt. Hij onderneemt graag op de kruising van creativiteit en technologie. Op dit moment runt hij audio agency Airborne. Daarnaast zit hij in de strategic board van ACE en houdt hij zich bezig met het opzetten van de ACE AI Studio.
  7. Monique Brand Flu

    Monique Brand Flu

    Bestuurslid Platform Innovatie Marketing
    Monique is het afgevaardigde bestuurslid van PIM in de jury van MLP. Ze is een doorgewinterde vakvrouw die al ruim 25 jaar actief is in diverse marketingrollen, onder andere voor Zilveren Kruis, Deloitte, KPN en NS. Het centraal stellen van de klant heeft daarbij altijd haar aandacht gehad. Zij heeft de verandering en verrijking van het marketingvakgebied in al deze jaren buitengewoon inspirerend gevonden. Voor diverse organisaties heeft zij binnen het speelveld van ‘customer centricity’ als marketeer impact gemaakt. Monique ontwikkelde zich verder in Lean Six Sigma (niveau Black belt) en Agile. "De realisatie van een optimale klantbeleving gaat over wat je tegen de klant zegt én over wat je in je processen en dienstverlening hebt geregeld. Het is dus niet alleen een kwestie van customer intimacy, maar ook van operational excellence.
  8. Roel Stavorinus

    Auteur Strategisch Brand Design
  9. Rudy Moenaert en Henry Robben (Marketing met ballen)

    Rudy Moenaert en Henry Robben (Marketing met ballen)

    Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het OMR-denkraam, Ontdekken - Managen - Respecteren, beschrijft de negen gedragskenmerken die jou helpen om, ongeacht de inhoud en positie van je marketingrol in je organisatie, je te onderscheiden. Deze gedragskenmerken vormen de basis voor jouw persoonlijk businessmodel. 'Marketing met ballen' staat vol aansprekende voorbeelden en bruikbare tips. Het helpt je positief momentum opbouwen om jouw kans te pakken en bij te dragen aan de weg naar ambitie. Doe er je voordeel mee!
  10. Wim Vermeulen

    Auteur Speak up now!