PIM Trendsessie 2019
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van PIM Trendsessie 2019
-
17:30 - 18:15
Inloop en buffet
-
18:15 - 18:30
Welkom door Yvonne Nassar (PIM) & Martijn Delahaye (Directeur Marketing & Communicatie AFAS)
-
18:30 - 19:20
Presentatie PIM trendrapport 2019 (door Stefan Harzevoort, Strateeg Valtech)
Door Stefan Harzevoort -
19:20 - 19:40
Pauze
-
19:40 - 20:10
Proactief en reactief in dialoog met mondige consumenten (door Wiebe Govers, Social Media Specialist Lidl Nederland)
Door Wiebe Govers -
20:10 - 20:40
Hoe je in 2019 aandacht verdient als merk (door Rens Verweij, Head of Innovation VICE Media)
Door Rens Verweij -
20:45 - 21:30
Netwerkborrel
-
Van 18:30 tot 19:20
Presentatie PIM trendrapport 2019 (door Stefan Harzevoort, Strateeg Valtech)
Door Stefan HarzevoortHet PIM trendrapport staat dit in het teken van de activistische evolutie van het merk en geeft marketeers handvatten om nieuwe routes naar de markt te vinden.
-
Van 19:40 tot 20:10
Proactief en reactief in dialoog met mondige consumenten (door Wiebe Govers, Social Media Specialist Lidl Nederland)
Door Wiebe GoversOver grote merken wordt dagelijks veel gediscussieerd en de consument burger heeft haar woordje klaar. Er wordt veel over campagnes en bedrijven gesproken en ook veel tegen hen gesproken. Door media, door klanten, door fans, door critici. Wiebe neemt ons mee tussen de schappen van de gesprekken over en met Lidl. Hoe wakkert Lidl ze aan? En wat leren ze er van? Wat doe je als een grote groep pubers zich tegen je keert op het dark social media? Een rondleiding door de social media van Lidl.
-
Van 20:10 tot 20:40
Hoe je in 2019 aandacht verdient als merk (door Rens Verweij, Head of Innovation VICE Media)
Door Rens VerweijContent; we realiseren ons steeds meer dat het een blijvertje is. Maar wat is nou eigenlijk de definitie van content? En hoe creëer je er écht impact mee. In deze presentatie schetst Rens Verweij, Head of Innovation bij VIRTUE, het creatieve bureau van VICE, de volgende fase van content-marketing. Hoe implementeer je het als visie in plaats van campagne-tactiek?