Sprekers bij PIM Trendsessie 2019

PIM Trendsessie 2019

12 februari 2019 van 17:30 uur 12 februari 2019 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Rens Verweij

    Rens Verweij

    Rens Verweij is zijn carrière begonnen bij MEC waar hij na 3 jaar een AMMA award voor ‘Mediatalent van het jaar’ in de wacht sleepte. Inmiddels is Verweij, als Head of Strategy bij VIRTUE, bijna 5 jaar verantwoordelijk geweest voor de strategie achter verschillende nationale en internationale campagnes. In zijn huidige rol als Head of Innovation bij VIRTUE Amsterdam, het creatieve bureau van VICE, is hij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van diensten en innovaties gericht op het bouwen van een business die aansluit bij de manier waarop consumenten echt leven, zowel intern als voor merken. Dit doet hij voor merken als Foot Locker, KLM en Nationale Nederlanden.
  2. Stefan Harzevoort

    Stefan Harzevoort

    Stefan Harzevoort (1985) is strateeg bij digital agency Valtech en bestuurslid bij Platform Innovatie in Marketing (PIM). Hij helpt merken om door middel van technologie sociale en commerciële impact te creëren. Daartoe is zijn motto: People First. Samen met meer dan 5500 digitale innovators wereldwijd helpt hij vooraanstaande merken groeien.
  3. Wiebe Govers

    Wiebe Govers

    Wiebe (32) is bij Lidl Nederland 24 uur per dag bezig met klanten en fans. Als social media specialist converseert hij zowel met goede webcare als met engaging content op een van de grootste Facebookpagina's van Nederland en middels een #perfectfeed op Instagram. Als hij niet met social media bezig is is hij onderweg op zijn racefiets in Crivit Deceuninck - Quick-Step outfit.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement