Over B2B pulse: innovatie in B2B marketing

B2B pulse: innovatie in B2B marketing

B2B-marketing is de afgelopen jaren flink veranderd. Silo’s werden doorbroken, de customer journeys geplot en een veelheid aan technologische en maatschappelijke veranderingen heeft menig B2B-marketeer wakker geschud. En nog steeds is het onstuimig. Data-gedreven werken, IoT, social business, augmented reality - nog steeds liggen er genoeg kansen en gevaren op de loer. De rol van marketing in de business an sich, de manier van werken en de implicaties op de strategie worden heroverwogen.

Om jou als marketeer zin van onzin te laten scheiden deden we ook dit jaar weer onderzoek onder B2B-marketeers van onder andere Adobe, Tomtom, Nuon en Canon. Laat je tijdens dit event inspireren door topsprekers, de uitkomsten van het onderzoek en neem het rapport mee naar huis. 

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Niet-lid € 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Deel met anderen