Programma van B2B pulse: innovatie in B2B marketing

B2B pulse: innovatie in B2B marketing

12 juni 2018 van 17:30 uur 12 juni 2018 tot 21:30
Online
Beeckestijn Business School Leusderend 30 LEUSDEN
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van B2B pulse: innovatie in B2B marketing

  1. 17:30 - 18:15

    Inloop & buffet

  2. 18:15 - 18:20

    Welkom door PIM

  3. 18:20 - 18:35

    Van Digital Marketing naar Digital Business in B2B (Hans Molenaar, Directeur Beeckestijn Business School)

  4. 18:40 - 19:10

    Lancering B2B Marketing Trendrapport (Mark van den Berg, Spotler & Arend-Jan Nijhuis, bestuurslid PIM)

  5. 19:10 - 19:40

    B2B marketing met impact in het MKB! (Reinhard De Milt, VP Brand & Partnerships Teamleader)

    Door Reinhard de Milt
    Reinhard de Milt
  6. 19:40 - 20:00

    Pauze

  7. 20:00 - 20:30

    Data helpt je navigeren, maar met creativiteit ontdek je nieuw plekken (Wilbert van der Lans, Marketing Manager TomTom Telematics Benelux)

    Door Wilbert van der Lans
    Wilbert van der Lans
  8. 20:30 - 21:30

    Borrel

  1. Van 18:20 tot 18:35

    Van Digital Marketing naar Digital Business in B2B (Hans Molenaar, Directeur Beeckestijn Business School)

    Digitale marketing is niet meer genoeg, B2B organisaties moeten steeds meer (digitale) waarde toe voegen om te kunnen overleven. Dit betekent voor marketeers dat ze verder moeten kijken dan online marketing en ook door slim gebruik te maken van data zowel klantbeleving als nieuwe digitale service proposities te ontwikkelen. Leer van General Electric, Bosch, Volvo en ook Caterpillar.

  2. Van 18:40 tot 19:10

    Lancering B2B Marketing Trendrapport (Mark van den Berg, Spotler & Arend-Jan Nijhuis, bestuurslid PIM)

    Voor het derde achtereenvolgende jaar hebben PIM en Spotler het B2B Marketing Trendonderzoek uitgevoerd. Het rapport van 2018 geeft inzicht in de kansen, uitdagingen, speerpunten en belangrijkste focus van B2B marketeers in Nederland.
    Elf vooraanstaande marketeers van kleine tot grote organisaties, van start-up tot corporate hebben in interviews stilgestaan bij wat hen bezighoudt anno 2018. In openhartige gesprekken met PIM en Spotler zijn zij ingegaan op de ontwikkelingen die zij zien, de uitdagingen waar zij voor staan en de speerpunten die zij hebben voor dit jaar.
    Leer van collega marketeers van onder andere: Adobe, CADkoop, DB+, Heembouw, Nuon B2B, Teamleader, TomTom Telematics, Transport & Logistiek Nederland, Canon Nederland, Royal Schiphol Group, Remeha.

  3. Van 19:10 tot 19:40

    B2B marketing met impact in het MKB! (Reinhard De Milt, VP Brand & Partnerships Teamleader)

    Door Reinhard de Milt

    Met een jong en internationaal team marketeers in 6 landen timmert Teamleader aan de Europese groei. Reinhard neemt je mee in de aanpak van Teamleader en de successen die dat met zich meebracht, maar staat ook stil bij de marketinguitdagingen die zo'n snelle groei met zich meebrengt.

  4. Van 20:00 tot 20:30

    Data helpt je navigeren, maar met creativiteit ontdek je nieuw plekken (Wilbert van der Lans, Marketing Manager TomTom Telematics Benelux)

    Door Wilbert van der Lans

    Data helpt je navigeren, maar met creativiteit ontdek je nieuw plekken.
    We leven in een marketingtijdperk waarin u hoogstwaarschijnlijk elke dag overspoeld wordt met data. De valkuil is om jezelf te verliezen in deze waterval van getallen en enkel bezig te zijn met het verklaren van patronen op zoek naar zekerheid. De uitdaging is dus niet enkel te navigeren aan de hand van big data, maar juist ook de uitzondering te koesteren.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement