Sprekers bij B2B pulse: innovatie in B2B marketing

B2B pulse: innovatie in B2B marketing

12 juni 2018 van 17:30 uur 12 juni 2018 tot 21:30
Online
Beeckestijn Business School Leusderend 30 LEUSDEN
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Over de sprekers

  1. Reinhard de Milt

    Reinhard de Milt

    Twee jaar geleden kwam Reinhard aan boord van de sneltrein die Teamleader heet. Dit softwarebedrijf helpt intussen bijna 10.000 mkb's om slimmer te werken door CRM, projectmanagement en facturatie samen te brengen in één eenvoudige cloudoplossing. Via de Teamleader Marketplace werkt de tool naadloos samen met bijna 200 andere populaire softwaretools voor kleine organisaties. Aan een razend tempo is de scale-up aan zijn Europese groei bezig, met als belangrijkste drivers een sterk product, een effectieve sales- & marketingaanpak en een grote focus op customer experience. Het doel is ambitieus, maar de voeten blijven op de grond: snel groeien, Europees marktleider worden en zoveel mogelijk Europese mkb's helpen om hun doelen te realiseren.
  2. Wilbert van der Lans

    Wilbert van der Lans

    Als merkstrateeg heeft Wilbert 10+ jaar ervaring aan de bureauzijde (BBDO, Ogilvy & Mather en Gyro) en 5+ jaar ervaring als marketeer aan de klantzijde (TUI en TomTom). Wilbert kijkt over grenzen en breng graag werelden samen. Creativiteit en strategie. Online en offline. Intern en extern. Hart en hoofd. Nationaal en internationaal. En zakelijkheid en duurzaamheid. Want Wilbert gelooft dat op het moment dat werelden samenkomen nieuwe inzichten ontstaan en marketing relevant en impactvol wordt.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 23 mei 2024

    Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 2 juli 2024

    Non-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 5 september 2024

    Hackathon

    LevelUp Group / Netprofiler in Amsterdam
    Meer over dit evenement