Programma van Jaarlijkse PIM Trendsessie

Jaarlijkse PIM Trendsessie

04 februari 2016 van 17:30 uur 04 februari 2016 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van De Marketingtrends van 2016

  1. 17:30 - 18:30

    Inloop en buffet

  2. 18:30 - 18:45

    Welkomstwoord Canon en PIM (Platform Innovatie Marketing )

  3. 18:45 - 19:30

    Het PIM trendrapport 2016 (Aljan de Boer, TrendsActive en Stefan Harzevoort, Emakina)

  4. 19:30 - 20:00

    Pauze

  5. 20:00 - 20:30

    Trends en Jongereniconen 2016 (Peter van Woensel Kooy, MarketingTribune)

  6. 20:30 - 21:00

    Ontwikkelingen in het medialandschap (Daan Sip, Social1nfluencers)

  7. 21:00 - 21:45

    Borrel

  1. Van 18:45 tot 19:30

    Het PIM trendrapport 2016 (Aljan de Boer, TrendsActive en Stefan Harzevoort, Emakina)

    De drie miljoen Millennials in Nederland hebben als consument steeds meer te besteden. Daarnaast vormen ze een belangrijke inspiratiebron voor jongere én oudere generaties, waardoor ze ook de keuzes en het consumentengedrag van andere doelgroepen beïnvloeden. En anno 2016 maken steeds meer Millennials deel uit van de werkende massa - wat heeft die Millennial-werknemer eigenlijk te bieden? Reden genoeg om ons te verdiepen in de consument en collega van de toekomst.

  2. Van 20:00 tot 20:30

    Trends en Jongereniconen 2016 (Peter van Woensel Kooy, MarketingTribune)

    Wat beweegt de jeugd en de jong volwassenen in 2016? Deze vraag laten we traditiegetrouw beantwoorden door Peter van Woensel Kooy. Voor het twintigste jaar in successie door dezelfde auteur, presenteert MarketingTribune op basis van 63 onderzoeken, artikelen, dossiers, twaalf expert-interviews, feedback van trendwatchers en eigen Fingerspitzengefühl acht nieuwe ‘Jongereniconen’ voor komend jaar. Anticipeer op Yuccies, Fitgirls en Instakids die graag zelf de hand aan het roer houden.

  3. Van 20:30 tot 21:00

    Ontwikkelingen in het medialandschap (Daan Sip, Social1nfluencers)

    Mediagedrag verandert. Na jarenlang likes verzameld te hebben op Facebook wordt het tijd voor een YouTube-strategie. Social1nfluencers helpt merken hun verhaal met videocontent te vertellen en een YouTube community op te bouwen.  Als Certified Partner van YouTube vertelt S1 hoe ze populaire videomakers inzetten om doelgroepen te bereiken. Bekende namen die verbonden zijn aan Social1nfluencers zijn oa StukTV en Teskuh. Sanoma/SBS Broadcasting nam in 2015 een belang in het bureau. Onder de nieuwe vlag lanceerden ze onlangs de 'jongste TV-zender' van Nederland.  Media verandert mee.

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 4 juni 2024

    Online masterclass: Neo-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 4 juli 2024

    Publicatie: Toekomst marketingteams in versnelling

    Online
    Meer over dit evenement
  3. 19 september 2024

    Customer-centric culture

    Heijmans Hive Innovatie hub in Rosmalen
    Meer over dit evenement