Expeditie Marketing 2015 - Customer Centricity in finance
03 november 2015
van 17:30 uur
03 november 2015
tot 21:30
Online
Canon Nederland N.V.
Brabantlaan 2 'S-HERTOGENBOSCH
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00
De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.
Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.
Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.
Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.
Programma van Expeditie Marketing 2015 - Customer Centricity in finance
-
17:30 - 18:30
Inloop & buffet
-
18:30 - 18:40
Welkom en intro vanuit Canon Nederland en PIM
-
18:40 - 19:00
Presentatie onderzoek Expeditie Marketing: customer centricity in finance (Ingrid Archer, spotONvision)
-
19:00 - 19:30
Customer Centricity bij Generali Jaap Oudijk (Directeur Generali Direct)
-
19:30 - 19:45
Pauze
-
19:45 - 20:15
Customer centricity bij ABN Amro (Wilfred Kik, Marketing Manager Corporate Banking)
-
20:15 - 20:45
Paneldiscussie
-
20:45 - 21:30
Borrel
-
Van 20:15 tot 20:45
Paneldiscussie
- PIM & Beeckestijn Business School | Hans Molenaar, Directeur
- Generali |Jaap Oudijk, Directeur Generali Direct
- ABN Amro | Wilfred Kik, Marketing Manager Corporate Banking
- DLL | Pascal van Hombergh, Segment Marketeer
- Knab | Leslie Hoogeveen, Head of (digital) Marketing & E-Commerce