Over Expeditie Marketing 2015 - Customer Centricity in finance

Expeditie Marketing 2015 - Customer Centricity in finance

03 november 2015 van 17:30 uur 03 november 2015 tot 21:30
Online
Ticket
Prijs
Niet-lid
€ 149,00

De toegang voor Leden van PIM is gratis, Niet-Leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor de bijeenkomst.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang de bijeenkomst willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PIM? Dan is je eerste bezoek aan een bijeenkomst kosteloos. Via kim.vanderwel@pimonline.nl kun je vragen naar de mogelijkheden.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Op dinsdag 3 november opent Canon haar deuren voor een onmisbare sessie die voor iedere marketeer uit de financiële wereld (banken, verzekeraars, leasemaatschappijen, pensioenfondsen en hypotheekverstrekkers) een must is. In navolging op het succesvolle onderzoeksrapport 'Expeditie Marketing - Customer Centricity" de top 5 investeringen' heeft Canon Nederland met spotONvision onderzoek gedaan naar klantgerichtheid in de financiële wereld. Het onderzoeksrapport vormt de inspiratiebron voor dit seminar. Een sessie die je niet mag missen met onder meer inspirerende cases van verzekeraar Generali, ABN Amro en een paneldiscussie met o.a. Internetbank Knab en DLL.  De klant centraal stellen volstaat niet meer met enkel een snelle service en een goede bereikbaarheid van een bedrijf.Customer first is een strategische keuze geworden, waarbij een onderneming het klantbelang voorop moet stellen in alle bedrijfsprocessen. Deze avond leer jij hoe dat moet. 

Customer Centricity in de financiële industrie
Waarom is de klant centraal stellen juist zo belangrijk in de financiële industrie en hoe kunnen bedrijven dit aanpakken? Wat betekent customer centricity voor topmanagement, financiële maatstaven, cultuur, processen en communicatie? Wat zijn de grootste dilemma’s voor financiële instellingen? Deze vragen en meer komen aan bod tijdens Expeditie Marketing, een initiatief van Canon en spotONvision. Het onderzoeksrapport 'Expeditie Marketing 2015 - Customer Centricity in finance" vormt de inspiratiebron voor dit seminar. Expeditie Marketing is een bundeling van kwalitatieve interviews met marketingdirecteuren van toonaangevende banken en verzekeraars in Nederland, inzichten van hoogleraar marketing aan de RUG prof. dr. Peter Verhoef, auteur van publicaties als ‘Klant centraal in de bankensector’ en een review van Hans Molenaar.

Iedere deelnemer ontvangt bovendien een gratis exemplaar van het rapport 'Expeditie Marketing 2015 - Customer Centricity in finance’.

Programma van Expeditie Marketing 2015 - Customer Centricity in finance

Op dinsdag 3 november:
17:30 - 18:30 Inloop & buffet
18:30 - 18:40 Welkom en intro vanuit Canon Nederland en PIM
18:40 - 19:00 Presentatie onderzoek Expeditie Marketing: customer centricity in finance (Ingrid Archer, spotONvision)
19:00 - 19:30 Customer Centricity bij Generali Jaap Oudijk (Directeur Generali Direct)
19:30 - 19:45 Pauze
19:45 - 20:15 Customer centricity bij ABN Amro (Wilfred Kik, Marketing Manager Corporate Banking)
20:15 - 20:45 Paneldiscussie
20:45 - 21:30 Borrel

Lees meer over het programma

Heb je vragen of heb je hulp nodig bij je aanmelding voor deze bijeenkomst, neem dan contact op met Rowdy van den Nieuwenhuizen.

Rowdy van den Nieuwenhuizen

Binnenkort op de agenda

  1. 4 juni 2024

    Online masterclass: Neo-demografische marketing

    Online
    Meer over dit evenement
  2. 14 juni 2024

    Ontbijtsessie: Hackathon neo-domgrafische samenleving

    NPO in Hilversum
    Meer over dit evenement
  3. 4 juli 2024

    Publicatie: Marketingteam van de toekomst

    Online
    Meer over dit evenement