5 vragen om de menselijkheid van uw merk te verhogen

21 oktober 2013 om 11:18 door PIM Redactie

5 vragen om de menselijkheid van uw merk te verhogen

Of u nu in een B2B of in een B2C organisatie werkt, het optimaliseren van de klantervaring is van essentieel belang. In alle initiatieven die u uitrolt staat één ding vast; het terugbrengen van de menselijke maat. Immers, uw klanten zijn mensen en zij eisen van uw organisatie zij ook zo behandeld worden. Maar hoe weet u of uw organisatie menselijk is? Doe de test!
1. Stuurt u nog steeds emails vanuit een 'do-not-reply'-emailadres? 2. Lokt u actief klanten naar producten die minder relevant zijn voor hen, maar meer winst opleveren voor uw organisatie? 3. Maakt u het klanten moeilijk om in contact te staan met een echt persoon? 4. Verdient uw organisatie geld op een manier waarvan klanten niets mogen weten? 5. Stuurt u uw callcenter aan op het voeren van zo kort mogelijke gesprekken? Heeft u bovenstaande vragen vooral met 'ja' beantwoord? Dan heeft u nog wat werk te doen voordat u uw merk menselijk kan noemen. Maar, weet dat een paar kleine aanpassingen een groot verschil kunnen maken! Meer weten over customer experience en het centraal stellen van uw klant? Leer van topsprekers van Philips, ONVZ en Robeco tijdens onze kennissessie Customer Experience Management, op dinsdag 29 oktober in Den Bosch. Bekijk het volledige programma en schrijf u in!

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox