Jos van Haastrecht over 360° branding

20 september 2013 om 13:20 door PIM Redactie

Jos van Haastrecht over 360° branding

Hij is Director Global Branding and Integrated Communications bij DSM en heeft zojuist een transformatie doorgemaakt met DSM. "Bright Science. Brighter Living", voor die nieuwe merkbelofte en strategie is Jos van Haastrecht verantwoordelijk. In het licht van de aankomende kennissessie De Toekomst van Advertising vroegen we hem hoe hij daarover denkt.
Hoe ziet de toekomst van advertising eruit? "Ik geloof niet in advertising als losstaande discipline. De toekomst van advertising is voor mij 360º branding. Oftewel het creëren van een coherent image via alle interacties tussen merk en stakeholders. Een image dat in het geval van DSM tot uiting komt door het creëren van toegevoegde waarde met alle stakeholders. Dat bereiken we door onze merkbelofte te vertalen in proposities voor alle relevante stakeholder groepen: klanten, werknemers, toekomstige werknemers, leveranciers, overheden, NGO's etcetera. Het merk DSM wordt dus niet alleen gevormd door de afdeling Marketing of Communicatie maar komt werkelijk multi-disciplinair en cross-functioneel tot leven." Jos van Haastrecht is spreker tijdens de kennissessie 'De Toekomst van Advertising' op 24 september 2013 in Utrecht. Bekijk het volledige programma en schrijf je in!

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox