A Crash Course To Shine

17 september 2013 om 11:52 door PIM Redactie

A Crash Course To Shine

In de extreem drukke markt om aandacht moet je anno 2013 soms hondsbrutaal zijn, en dat is precies wat Volkswagen in deze case doet. A Crash Course to Shine, bedacht door bureau Tribal DDB, begint in de vorm van een typische Youtube tutorial, gepresenteerd door de immens populaire Nikkie. Nikkie is een YouTube influential en bereikt zo'n 320.000 abbonees, haar videos zijn in totaal al meer dan 40 miljoen keer bekeken. Haar fans volgen ademloos hoe Nikkie vertelt hoe ze een bepaalde look kunnen creƫren met behulp van de laatste make-up. Bingo, dacht Volkswagen. Zij willen jonge, vrouwelijke autorijders namelijk waarschuwen voor de gevaren van de combinatie autorijden en opmaken...
Check de advertentie! Meer leren over de kracht van YouTube en andere nieuwe manieren van adverteren? Daan Sip (CEO, Social1nfluencers) vertelt je er alles over tijdens onze kennissessie De toekomst van advertising.

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox