Samenvatting Kennissessie Mobile & Local

10 september 2013 om 12:11 door PIM Redactie

Samenvatting Kennissessie Mobile & Local

Na een kort zomerreces startten we op 27 augustus weer met onze kennissessies. Thema? Mobile & Local Marketing. Met inzichten, inspiratie en leermomenten bepakt en bezakt leerden Joyce van Scherpenzeel (ANWB), Wouter Veenboer (NetProfiler), Jeroen de Rooij (Mobile Interaction Company), Alexander Bos (OMG) en Arjan Spigt (AND Products) ons de fijne kneepjes van Mobile & Local Marketing. Belangrijkste leerpunt was dat - alhoewel iedereen ondertussen een smartphone heeft - doelgroepen niet te zijn generaliseren. Zeker in het geval van Mobile & Local Marketing zijn ragfijne inzichten in de belevingswereld van de consument en een iteratief innovatieproces van essentieel belang.
Ook investeren in je kennis en je profesionele netwerk? Kom naar de volgende kennissessie: De Toekomst van Advertising op 24 september in Utrecht!

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox