Wie wint de PIM Marketing Literatuurprijs 2012?

13 november 2012 om 09:52 door PIM Redactie

Wie wint de PIM Marketing Literatuurprijs 2012?

Heb je nog geen tijd gehad voor het lezen van marketingboeken ?
Dinsdagavond 27 november presenteert PIM voor de 10e keer de beste marketingliteratuur van het afgelopen jaar.
Wil je in een avond worden bijgepraat door de auteurs van de beste 10 marketing boeken van het Nederlandse taalgebied? Kom dan naar deze fantastische avond met de laatste innovatieve ontwikkelingen op het gebied van marketing.
Onderstaande auteurs worden allemaal gevraagd hun werk persoonlijk toe te lichten. U kunt zelf kiezen welke sessie u bij wilt wonen.
In willekeurige volgorde de genomineerde boeken voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2012:
.
  • De koopknop   (Het geheim van het consumentenbrein) Martin de Munnik
  • Hebbes!   (Een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen) Adriaan Oomen
  • Cross Channel Excellence  (Nederlandstalig) Mike Hoogveld
  • Transformeren om te overleven   (Marketing in het nieuwe tijdperk) Herman Toch
  • Van passie tot promotie Erik Stevens
  • Verdiende aandacht Klaas Weima
  • Marketing Strategie van Brein tot besluit Rolf Bruins
  • Miss Marketing Mabel Nummerdor, Mijke de Vette
  • Blauwe Bananen   (Hoe als dienstverlener USP's en unieke
  • kernvaardigheden te creëren) Wouter de Vries jr., Thiemo van Rossum
  • Ik ben een aanrader  (Wie zegt wat hij denkt is goud waard voor een merk)   Jan van den Bergh
  • De Conversation Company  (Gebruik de feedback van klanten nu ook écht) Steven Van Belleghem
Welk boek moet dit jaar de winnaar van de Marketing literatuurprijs worden volgens jou?
Wie de winnaar wordt van de Marketingliteratuurprijs 2012 blijft tot op de 27e november en de presentaties op die avond spannend. Dat het een boeiende avond wordt met deze diversiteit aan onderwerpen staat vast!
Voor PIM-leden is dit evenement gratis toegankelijk!
Als je nog geen lid bent, wordt het dan nu! Want dan profiteer je nog dit jaar van de voordelen en geniet je hiervan ook het hele volgende jaar (inclusief gratis de vakbladen Marketing Tribune en Emerce).
In ieder geval: Schrijf je in en kom naar de Hogeschool Utrecht.
Inschrijven voor deze boeiende avond kan hier

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox