Happy blue Monday….

16 januari 2012 om 14:30 door PIM Redactie

Happy blue Monday….

Vandaag is de meest depressieve dag van het jaar aangebroken. Het is volop in het nieuws en vandaag zou alles mis moeten gaan wat er maar kan om je somber te voelen. Echter hoe is deze dag ontstaan?
Simpel door een Brits reclamebureau die samenwerkte met een psycholoog. Deze depressieve dag is ontstaan als een marketingstunt voor vakantiereizen en sommige bedrijven maken daar nu handig gebruik van, want er zijn meer dan 600.000 met een grote ‘winterdip’ in Nederland. Editie NL heeft vandaag een speciale Blue Monay playlist opgesteld waarbij je ontspant door enkele tips uit te voeren. Daarnaast is er Radio 8FM die vrolijke classics & hits zal draaien en waar je ook nog eens kans maakt op staatsloten! Dit om je dag op te vrolijken en te zorgen dat je van geldzorgen af bent. De leukste actie die vandaag van start is gegaan om persoonlijke service uit te breiden is van Bagels & Beans. Tijdens het nuttigen van een koffie of bagel krijg je gratis lichttherapie door middel van een speciale bril. Uitgerekend vandaag wordt de bril geïntroduceerd in Nederland. Bagels & Beans wil dat je met een goed humeur en vol energie kan genieten van je dag door deze extra service en de bestaande producten. Blije, opgewekte en energieke mensen is hun doel! Als je nu niet onder het genot van een lekkere bagel, een kopje koffie, lichttherapie en een heerlijk muziekje een happy day hebt, dan weet ik het ook niet meer! Een leuke manier om een bedrijf op de kaart te zetten en mensen van hun ‘dip’ af te helpen… Oh happy day, Oh happy blue Monday…. P.s. wil jij mijn Happy day nog meer verbeteren? Ik ben opzoek naar een nieuwe baan in de marketing…

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox