Twiet Magazine, de nieuwe glossy van Sanoma Media.

9 november 2011 om 11:05 door PIM Redactie

Twiet Magazine, de nieuwe glossy van Sanoma Media.

Om in te springen op de populariteit van Twitter heeft Sanoma Media een glossy geïntroduceerd waarin de 200 meest invloedrijke tweeps van Nederland (Tweeps 200 :P ) centraal staan.
Twitter begint populariteit te winnen in Nederland. Binnen een jaar zijn de aantal Nederlandse tweeps meer dan verdubbeld. 1.5 miljoen Nederlanders maken momenteel gebruik van Twitter. Hierbij realiseren wij als klein landje het allerhoogste bereik via Twitter ter wereld. Voor Sanoma was dit dan ook een uitgelezen kans om hierop in te springen en zo het bereik van Twitter en oude media te combineren. Twiet magazine is een glossy die Twitter en vooral twitterend Nederland van alle kanten bekijkt. Zo zijn er interviews met de meest invloedrijke tweeps, als: Jan Kooijman, Victoria Koblenko en minister Maxime Verhagen, bloopers, lijstjes, internationale voorbeelden, een stoomcursus voor beginners en tips&tricks te vinden in deze glossy. 16 november zal het Twiet Magazine dan eindelijk in de winkel liggen. Het magazine heeft een oplage van 70.000, bestaat uit 152 pagina’s  en is te koop voor de winkelprijs van euro 5,95. Dus zet alvast een herinnering in je agenda en kijk of jij in de top 200 voorkomt!

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox