De Belangrijkste Marketingtrends in 2011

13 januari 2011 om 09:40 door PIM Redactie

De Belangrijkste Marketingtrends in 2011

PIM - 25 januari 2011 - Amsterdam
Jongerentrends, marketingtrends en ABN/AMRO praktijkcase toepassing trends Marketeers zijn de voelsprieten van elke organisatie en lopen voorop met het signaleren van belangrijke trends en proberen daarop in te spelen met marketingbeleid en nieuwe produkten. Het PIM heeft voor u op dinsdagavond 25 januari de belangrijkste ontwikkelingen voor marketeers op een rijtje gezet: Voor iedere marketeer die serieus met het vak bezig wil zijn, is deze themasessie een must ! Alle aanwezigen ontvangen tevens het PIM Marketing trendrapport 2011. Het programma start 18:00 uur met een inleiding door PIM-voorzitter Hans Molenaar. Dan drie uiterst boeiende sprekers met tussendoor een lekkere soep en aangeklede broodjes. Peter van Woensel Kooy, senior redacteur Marketing Tribune, bespreekt aan de hand van uitgebreid interessant (internationaal) onderzoeks-materiaal, jongerentrends en hun belangrijkste iconen van 2010. Wat wordt cool in 2011 en wat niet ? Peter Gouw (Research director GFK en auteur) heeft in opdracht van PIM onderzoek naar belangrijke trends die in 2011 voor marketeers essentieel zijn. Hij presenteert het PIM Marketing Trendrapport 2011. Een absolute must voor iedere marketeer. Praktijkcase: Hoe Dialogues Incubator en ABN AMRO omgaan met trends Naast de visie op 2011 zal Jaspar Roos ingaan op hoe binnen ABN AMRO omgegaan wordt met trends en trendonderzoek. Hij zal stil staan bij de zin en onzin van trends, en welke trends voor Dialogues en ABN AMRO belangrijk zijn. Trends die onder andere aan de orde komen zijn informatie redundantie, customer managed relations en het belang van intellectueel kapitaal. Een vlucht met veel vergezichten, insights en humor! Jaspar Roos (Chief Inspiration Officer, Dialogues Incubator is onderdeel van ABN AMRO) . Uiteraard besluiten we de interactieve sessie wederom met een hapje, een drankje én een goed gesprek. Zorg er voor dat je er 25 januari 2011 bij bent! We zijn te gast bij onze sponsor ABN/AMRO te Amsterdam. Ontvangst tussen 17:30 en 18:00 uur; start programma 18:00 uur. Alléén alle aanwezigen ontvangen gratis het gedrukte PIM Marketing Trendrapport. Schrijf je hier in

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox