Interview met Hans Molenaar over Dim in 1 Day

6 november 2010 om 21:27 door PIM Redactie

Interview met Hans Molenaar over Dim in 1 Day

 
p>  

 

 

Digitale Marketing(DIM) is een breed vakgebied. op 16 november 2010 vindt in het Spant in Bussum wederom de DIM in 1 DAY plaats. Een tour langs mobile marketing, CRM, social en vergaande veranderingen in digitale klantaanpak. Een Social6-interview met een van de drijvende krachten achter DIM in 1 Day, Hans Molenaar.  

1 Wat is in het kort DIM in 1 Day?
Een congres cq studiedag waarbij op een no-nonses manier de laatste ontwikkelingen op het gebied van online en social media marketing aanbod komen. De bezoekers kunnen hun eígen programma samenstellen en veel collega online marketeers ontmoeten.  
 

2 Met welke (inter)nationale sprekers ben je blij die naar de DIM in Day te hebben kunnen halen?
Wij zijn erg blij met de keynote van de Engelsman Andrew Grill. Grill is gespecialiseerd in Digital Marketing strategieën. We zien dat Engeland leading is binnen Europa. Daarnaast kent DIM in 1 Day een keynote van de Zweed Magnus Lindkvist. Hij zal ingaan op Digitale Marketing trends.
 
3 Wat zijn highlights van DIM in 1 Day? wat kunnen we verwachten

Highlights zijn er zeker. Naast de keynote hebben we per bedrijfstak een interssante spreker. Daarnaast gaan we in het Digital Marketing Lab in op de laatste innovaties. Nederlandse toppers als Layar en Hyves zijn er. Veel aandacht voor social media waaronder een interessant verhaal van Patrick Petersen over social media strategie. Iedere bezoeker krijgt een toolkit mee naar huis met interessante rapporten, tools, whitepapers, etc. Aan het einde van de dag wordt de Digital Marketing professional van het jaar gekozen.
 
4 De dag kent keynote-presentaties, tracks, clinics; wat zijn nu concreet leereffecten voor de leren Digitaal Marketing-bezoeker?
De bezoeker bepaalt zélf wat hij of zij wil leren. Het leren loopt van inzicht krijgen in trends, het bepalen van een strategie, concrete toepassing in de branche of kennis maken met de actuele innovaties en technische mogelijkheden. Bovenal is het vooral ook netwerken met collega marketeers.
 
5 Je hebt een keynote genaamd: ‘The attack of the unexpected’; kunnen bezoekers wat opmerkelijks verwachten?
 Dit is een heel interessant verhaal over interessante trens. In het verhaal komen een zeer verrassende trends langs waar wij als marketeer absoluut rekening mee moeten houden. Het verhaal is aan het einde van dag en mag je als verrassende afsluiteer zeker niet missen.
 
6 Wat zijn volgens jouw de trends voor 2011 op het gebied van Digitale Marketing waarmee organisatie hun businessmodel zeker mee moeten opschonen?
Denk goed na hoe je met digitale media meer waarde en meerwaarde kunt bieden aan klanten en prospects.

Dank  voor het interview. Volg Hans Molenaar op Twitter via @hansmolenaar. DIM in 1 Day is te volgen via @dimin1day.

Bron:

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox