We geven een voorbeeld:
“Aan een verkoopwebsite wordt een weblog toegevoegd als extra service van de onderneming. Via dat weblog wordt het laatste nieuws gegeven, productinformatie verstrekt, ontwikkelingen en tips gemeld en Q&A en/of een forum gerealiseerd en bijgehouden. Het weblog wordt dan als een soort on-line nieuwsbrief gebruikt.”
Het Platform Innovatie in Marketing organiseert een drie uur durende workshop , waarin u
- kennis maakt met allerlei zaken met betrekking tot het inzetten van een weblog voor uw eigen organisatie. In het bijzonder gaat het over soorten blogs (o.m. persoonlijk, product gerelateerd, onderwerp of branche gerelateerd , corporate) en welke doelstellingen daar bij horen;
- geconfronteerd wordt met een aantal cases die laten zien hoe weblogs daadwerkelijk een positieve bijdrage kunnen leveren aan de media- en middelenmix;
- uw eigen weblog gaat maken! U wordt verzocht uw eigen laptop mee te nemen.
U ontvangt bovendien na afloop een hand-out, waarin veel bijzonderheden over deze marketingtool zijn opgenomen inclusief een stappenplan voor het maken van een weblog.
Voor wie is de workshop bij uitstek bedoeld: Communicatieprofessionals en marketeers die in één middag alles willen weten over weblogs.
Datum: 26 november, van 14:00 – 17:00 uur (na afloop napraten met een drankje)
Hoofddocent: Olaf Molenaar (Molenaar Online Marketing)