Strategy met Ballen!

28 mei 2010 om 13:31 door PIM Redactie

Strategy met Ballen!

 
p> 

m.leadership

Locatie: Nyenrode Business Universiteit (Koetshuis)
Datum:  Dinsdag 29 juni 2010 (10-15 uur)
Kosten:  299 Euro excl. btw.
Gratis:    2 top marketingboeken t.w.v. 85 Euro

                  te weten: Marketing management, de essentie; Philip Kotler e.a.
Marketing, Strategy & Organization; Moenaert, Robben en Gouw
                 + het Oranjeshirt 2010



Het verschil maken, daarover gaat dit seminar. Waarin onderscheiden marketingleiders zich van demeelopers? Samen met u ontrafelen wij de directe en mediërende elementen van (individueel) marketing leadership. Het programma wordt geleid door de marketingprofessoren Henry Robben en Rudy Moenaert, ondersteund door Berenschot (o.a. Onno Ponfoort en Martijn Laar), prof. dr. Edward Groenland, Sandra Gevaert en opgeluisterd met power business cases van Philips en Promolding.
Gaat het Oranjegevoel ons pakken de komende weken? Gaan wij verder en komen wij in de finale? Of dit gaat lukken is sterk afhankelijk van het feit of de juiste spelers op het juiste moment opstaan en de leidersrol met verve dragen. Een Mark van Bommel kan je er daarom ‘altijd goed bijhebben’. Ook in ondernemingen is men op zoek naar ‘marketeers met lef’! Leiders die het verschil weten te maken in de arena van de markt. In onze visie combineren echte leiders twee elmenten die voor succesvolle bedrijven essentieel zijn:

INSPIRATIE & RESULTAAT

Marketingleiderschap overstijgt de trukendoos van de interpersoonlijke beïnvloeding en omvat drie belangrijke vraagstukken: MARKETING LEADERSHIP = 3x AGENDA

  • De strategische agenda: Duurzame business bouwen.
  • Organisatorische: Doelstelling om consistent een superieure bedrijfsvoering te realiseren.
  • En bovenal de persoonlijke agenda: Waarbij de marketeer een professional wordt.

Hoe sterk sta ik als persoon, als marketing professional? Een goede marketeer is zowel de CTO (Chief Thinking Officer) als CEO (Chief Executive Officer) van de business.
Je kunt geen marktleider worden, zonder een marketingleider te zijn. De markt krijgt geen WAUW-gevoel bij de zoveelste imitatie van een recept dat voor Apple, Google of uw directe concurrent heeft gewerkt. Net als hen moet u juist met  authentieke oplossingen de markt hervormen, tot tevredenheid van uw klanten, medewerkers en aandeelhouders.

Programma:

Ontvangst               Inschrijving – koffie                                   09.00 uur
Henry Robben         Welkom: Jump start                                  10.00 uur
Rudy Moenaert        Marketing Leadership
Onno Ponfoort Onderscheidend in onzekerheid Berenschot  11.00 uur Jac Gofers               B2B praktijkcase Promolding
LUNCH BREAK                                            12.00 uur
Henry Robben         Introductie Powercase Philips                       12.45 uur
Strategie videoboodschap Geert van Kuyck
            CMO Philips
Philips power case    Marketing Strategy met ballen
Nieuwe  marketing identiteit                    13.00 uur
Clustering & sterke keuzes maken: 
leiderschap tonen & uitvoeren
Henry Robben         Elevator pitch                                            14.10 uur
Suhail Khan            The Philips solution, learnings & discussion
Netwerken                Borrel                         15.00 uur
Voetbal (big screen)                                 16.00 uur

Voor meer informatie en inschrijving kijk op www.berenschot.nl  en/of op www.vision2b.nl .
Voor nadere vragen, email naar: info@vision2b.nl .

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox