Voor het merendeel van de Nederlandse bedrijven zit Social Media nog in een experimentele fase.

26 mei 2010 om 14:29 door PIM Redactie

Voor het merendeel van de Nederlandse bedrijven zit Social Media nog in een experimentele fase.

 
div style="padding-bottom: 0px; margin: 0px; padding-left: 0px; padding-right: 0px; display: inline; float: none; padding-top: 0px" id="scid:5737277B-5D6D-4f48-ABFC-DD9C333F4C5D:090c758c-f88e-44a2-815a-32cac51df126" class="wlWriterEditableSmartContent">

Gisteren was Matthijs van Gaalen van Jungle Minds 1 van de sprekers op de PIM speedsessie over Social media. Na afloop had ik nog even een kort gesprek met Mattthijs over het onderzoek dat hij

heeft gedaan over Social Media. Het hele onderzoek is hieronder te bekijken of te downloaden.

 

Social Media Update 2010

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox