Niet sexy, wel noodzakelijk!

16 maart 2010 om 09:17 door PIM Redactie

Niet sexy, wel noodzakelijk!

Utrecht: Mercedes-Benz Nederland
Image by harry_nl via Flickr
Ontdek hoe je tijd, mensen en middelen kunt vrijmaken PIM / MRM - 27 april 2010 - Utrecht Ook altijd druk met regelen en te weinig tijd voor creativiteit? Ontdek hoe je tijd, mensen en middelen kunt vrijmaken door betere efficiency in het marketing proces om zo het effect van je campagnes te verbeteren. De uitdaging voor de huidige marketeer is om in de steeds complexere omgeving niet alleen de juiste boodschap- voor de juiste persoon - via het juiste kanaal te bepalen maar ook om grip te krijgen op het gehele marketing proces. En dat met steeds minder mensen en middelen! Als marketeer wil je je bezighouden met het optimaliseren van je campagnes en zo min mogelijk met je administratie, traffic en projectmanagement. Hierin blijkt echter juist de meeste tijd te worden gestoken of liever gezegd ’verspeeld’ te worden. Daarom bieden we je gedurende deze avond een kijkje in de keuken van bedrijven die pittige praktijkcases met je delen waar efficiency in marketing een interessante rol speelt. Vanaf 17:30 uur is er koffie en thee en is er tijd om onderling kennis te maken. Om 18:00 uur beginnen we met het programma: Eerlijke praktijkverhalen over het optimaliseren van het proces, het besparen van kosten, het beheren en plannen van je campagnes, assets en budget. Duidelijke presentaties over sneller, goedkoper en beter werken om te blijven groeien en om je resultaat zichtbaar te maken! Pauze met lekkere broodjes Daarna gaan we in groepen met elkaar in discussie over een aantal stellingen met betrekking tot Marketing Efficiency. De resultaten van deze zogenaamde Master Circle koppelen we terug om tenslotte praktische tips mee naar huis te krijgen om er de volgende dag mee aan de slag te gaan. Zoals gebruikelijk sluiten wij om 21:00 uur onze avond af met een hapje, een drankje én een goed gesprek. Zorg dat je er dindsdag 27 april 2010 bij bent! Gastheer van de avond is Mercedes Benz te Utrecht.
Reblog this post [with Zemanta]

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox