Intensieve samenwerking PIM en Hogeschool Utrecht

8 februari 2010 om 12:12 door PIM Redactie

Intensieve samenwerking PIM en Hogeschool Utrecht

Intensieve samenwerking PIM en Hogeschool Utrecht
Op 2 maart aanstaande gaan PIM (Platform innovatie In Marketing) en de marketing opleiding van de Hogeschool Utrecht intensief samenwerken. Vanaf die datum gaat de marketing blog wedstrijd voor studenten namelijk van start. Platform Innovatie in Marketing is een overkoepelende marketing organisatie die maandelijks activiteiten organiseert voor haar 800 leden en geïnteresseerde vakgenoten. Naast een website heeft PIM ook een weblog www.marketinginnovatie.org waar informatie over marketing en innovatie wordt gedeeld met marketeers. Om meer feeling te krijgen met de nieuwe generatie marketeers heeft PIM besloten om samen met de studenten van de marketing opleiding van de Hogeschool Utrecht het weblog www. marketinginnovatie.org te vullen met marketing gerelateerde artikelen. Hieraan is ook een prijs verbonden. De student die het beste artikel plaatst, kan ieder semester een netbook winnen. Er zijn ieder jaar 4 semesters en dus 4 winnaars. Aan het eind van het jaar dingen deze 4 studenten onderling mee in de strijd om de PIM Marketing Blogprijs, de jongere broer van de PIM Marketing Literatuurprijs.

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox