Game-changing Strategies 16 september

31 augustus 2009 om 11:07 door PIM Redactie

Game-changing Strategies 16 september

 
div style="margin: 1em; width: 210px; display: block; float: right" class="zemanta-img" jquery1251707054887="45616">Starbucks logo

Image via Wikipedia

Het thema van de tweede bijeenkomst van de MSN vakgroep is gebaseerd op het gelijknamige boek "Game-changing Strategies: How to Create New Market Space in Established Industries by Breaking the Rules" van C.C. Markides.
Welke weldenkende manager haalt het in zijn of haar hoofd om de marktleider keihard aan te vallen? De statistieken zijn aan de zijde van diegene die het niet gedaan hebben. Maar toch kent iedereen voorbeelden van bedrijven die een markt op z'n kop hebben gezet met een winnend concept en de grote concurrenten met succes hebben aangepakt. IKEA, ING Direct, South-West Airlines (Ryanair), Starbucks, Amazon en Skype zijn allemaal bedrijven die het aangedurft hebben om de markt radicaal te veranderen.
In deze pittige tijd geen overbodige luxe om eens serieus te kijken waar je met je bedrijf over een aantal jaren wenst te staan en hoe je dit gaat doen.
Durft jij het aan om een nieuw business model te bouwen? Wat kunnen wij leren van de succesformules die bovenstaande winnaars gebruikt hebben?
Tijdens de presentatie gaat Prof. dr. Henry Robben in op deze vernieuwende manier van concurreren. Je kunt altijd proberen beter te zijn dan de concurrent, maar als het je lukt om anders dan andere te zijn kan je hiermee je directe concurrentie ontwijken.
Tijdens de business case gaan wij samen een winnend business model bouwen die de concurrentie op haar grondvesten doet schudden. Kortom deze sessie mag je niet missen. Je leven wordt nooit meer hetzelfde!

inschrijven

Kosten (€):
210,00 excl. BTW
Kosten leden (€):
Gratis voor MSN leden; Voor PIM leden 160,00 excl. BTW
Student (€):
n.v.t.
Overige informatie:
Annulering:
"U kunt tot 3 weken vóór de bijeenkomst schriftelijk annuleren. Wij brengen u hiervoor EUR 100,= annuleringskosten in rekening. Wij maken geen uitzonderingen naar annuleringsargument. Mochten wij vóór die 3 weken geen annulering hebben ontvangen, dan beschouwen wij uw inschrijving als definitief. U kunt schriftelijk wel een - niet al aangemelde - persoon als vervanger aanmelden.
Tot 2 weken voor aanvang van de themasessie houdt PIM 75% van de plaatsen beschikbaar voor haar leden , daarna geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.. Genoemde bedragen zijn excl. BTW"
Reblog this post [with Zemanta]

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox