Huizenportaal JAAP.NL's virale actie is Key to success

21 juni 2009 om 20:36 door PIM Redactie

Huizenportaal JAAP.NL's virale actie is Key to success

 jaapflyersleutelactie
JAAP.nl strijdt allang niet meer tegen Funda maar gaat uit van eigen kracht. JAAP.nl is een opvallende huizenaanbieder waar we markante acties van kunnen verwachten. Begin 2009 was daar onder andere de iPhone gadget: ‘Schudden voor gebruik’Viraal schudden met die gadget Met deze gadget kunnen de Iphoners ná het lokaal schudden van hun iPhone het lokale huizenaanbod bekijken op de telefoon. Een subtiele en makkelijk te gebruiken Location Based toepassing die ik tijdens workshops diverse malen als case hebben gebruikt zoals bij de presentaties voor PIM. JAAP’s Key to success De sleutelcampagne van JAAP werd met een grote bannercampagne op de eigen site aangekondigd. Op JAAP.nl is aangekondigd dat er ergens in de omgeving Den Haag  een sleutelbos van JAAP.NL ligt. Rondom Scheveningen konden voorbijgangers zich verrast voelen door een stapel sleutels. Mocht men de sleutelbos vinden dan kon men het aantal sleutels opgeven op een speciaal ingerichte actiesite: JAAP.NL/SLEUTELS. Als bedankje voor diegene met de beste schatting stelt JAAP.NL ‘n week lang een zonnige nieuw auto met open dag ter beschikking. Bekijk de virale video wat een stapel sleutels allemaal kan doen met een mens.

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox