Online Marketing in de Achterhoek

11 november 2008 om 11:58 door PIM Redactie

Online Marketing in de Achterhoek

Komende zaterdag is er een startersbijeenkomst van de Rabobank Graafschap Zuid waar ik bij aanwezig mag zijn als succesvolle starter. Ik ga daar vertellen over mijn MKB Zorgeloos Pakket Maar de vraag is gerechtvaardigd: Is de Achterhoek al wel klaar voor Online Marketing? Even een zijstapje. Voor 2009 is mijn doel om naast mijn huidige klanten Beeckestijn Business School Platform Innovatie In Marketing London verzekeringen Irea Makelaars Up100 10 Achterhoekse klanten er bij te acquireren. Waarom? Nou de reden is vooral praktisch en niet ingegeven door en overdreven sentimenteel "heimat" gevoel het kost je gewoon minder reistijd en kosten als je klanten in je achtertuin bivakkeren. Toch hoop ik dat de Achterhoek zijn naam dit keer geen eer aandoet (want achter komt na voor) al zijn de voortekenen niet erg gunstig. Ik heb nu een aantal gesprekken gehad over online marketing met Achterhoekse bedrijven en kwartje wil nog niet echt vallen.1 serieuze ondernemer zij me zelfs ja maar ik sta ook al in de duivenkrant en het voetbalblad en in het stencil van de korfbalclub dat kost ook 100 euro per maand. Toch heb ik vertrouwen dat de Achterhoekse ondernemers ook inzien dat Internet niet meer weg te denken is in onze huidige maatschappij. En dat ondanks een economische crisis het internet gebruik de komende jaren alleen nog maar zal toenemen. Want 90% de mensen heeft een computer in huis (ook in de Achterhoek) met een vast Internet abonnement. Wat doe je als het economisch wat minder gaat? Juist je doet de dure magazines en andere zaken de deur uit maar Internet niet. Dus zaterdag ga ik vol goede moed richting Silvolde om het online marketing evangelie te verkondigen aan mijn streekgenoten heb dus een klein beetje erbarmen met mij;-)
Reblog this post [with Zemanta]

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox