Nieuwe opleiding mobile marketing en interactieve televisie nu ook bij Beeckestijn

11 juli 2008 om 18:54 door PIM Redactie

Nieuwe opleiding mobile marketing en interactieve televisie nu ook bij Beeckestijn

Hogeschool Utrecht (gezien vanaf A27)Image via WikipediaDe Post HBO opleiding Digital Marketing van Beeckestijn wordt uitgebreid met een college voor mobile marketing en interactieve televisie. De ontwikkeling op het gebied van mobile marketing neemt als gevolg van GPS, TV en internet mogelijkheden op mobiele telefoons exponentieel toe. De komende jaren zal dit kanaal worden toegevoegd aan de steeds groter wordende mix van digitale marketing instrumenten. Dit college wordt zal worden ingevuld door Patrick Petersen. Hij is onder andere auteur van het handboek online marketing.
Naast mobile marketing wordt ook interactieve televisie behandeld. Alhoewel dit kanaal in Nederland nog wat minder ver in ontwikkeling vindt kerndocent Egbert Jan van Bel het wel van belang dat studenten met de marketing mogelijkheden van dit medium in aanraking komen. De Post HBO opleiding gaat weer van start op 24 september. De colleges zullen net als voorgaande jaren weer worden verzorgd aan de Hogeschool van Utrecht en de Vrije Universiteit van Amsterdam.

Zemanta Pixie

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox