MARKETING-INNOVATIEDAG! 3 juni

28 mei 2008 om 10:50 door PIM Redactie

MARKETING-INNOVATIEDAG! 3 juni

A HEMA branch in Utrecht, The Netherlands.Image via WikipediaOp dinsdag 3 juni organiseert PIM, het Platform Innovatie in Marketing, in samenwerking met het Tijdschrift voor Marketing en USG Capacity de verkiezing van de beste marketeer van Nederland.
Gedurende deze middag wordt u op de hoogte gebracht van nieuwe ontwikkelingen binnen het marketingvak en krijgt u de gelegenheid te leren van de marketingactiviteiten van de drie beste en meest vernieuwende marketeers van het afgelopen jaar. De genomineerden voor de Marketeer of the Year Award zijn: - Colette Cloosterman (commercieel directeur Jumbo Supermarkten), - René Repko (directeur marketing Hema) en - Jacques Kuyf (algemeen directeur FD Media groep) U hoort de drie beste marketeers van 2008 aan het werk. Ze presenteren hun cases. Hun angsten en twijfels delen ze met u. Hoe hebben ze oude en nieuwe marketinginstrumenten ingezet en tot welke successen leidde dat? Hoe hebben ze marketing binnen hun eigen organisatie op een hoger plan gebracht? Tap af van hun kennis en ervaring. Laat u inspireren door hun succes. Tijdens deze avond wordt bekend gemaakt wie de opvolger wordt van Herwin van den Berg (Heineken) en de meest prestigieuze marketingprijs van Nederland ontvangst mag nemen. Daarnaast bestaat er volop gelegenheid om de sprekers en de meer dan 150 aanwezige marketeers persoonlijk te ontmoeten. Laat deze kans niet voorbij gaan ! Vanaf 17:30 uur is er koffie en thee. Om 18:00 uur beginnen we met het programma: Van deze bijzondere interessante PIM-bijeenkomst mag je niet alleen inspiratie verwachten, maar ook wat nieuws: Deze keer doen we een aangekleed buffet vóóraf, samen met de dagprogrammadeelnemers. Dus ook nog optimaal kans om direct al te netwerken.. De marketing van Neerlands klantvriendelijkste bedrijf Colette Cloosterman, commercieel directeur Jumbo supermarkten, Online marketing van een oer Hollandse retailer René Repko, directeur marketing Hema, Cross media activiteiten van een uitgever Jacques Kuyf, algemeen directeur FD Media groep. 20.30 Bekendmaking Marketeer of the year 2008 Zoals gebruikelijk sluiten wij onze PIM avond af met een aangename borrel én een goed gesprek. Op deze borrel kunnen we met elkaar vast vooruitblikken naar de marketing succes die het aankomende WK Voetbal ons gaan brengen. Daarnaast bestaat volop de gelegenheid om de sprekers en de aanwezige marketeers persoonlijk te ontmoeten. We zijn te gast in Fort Voordorp, in Groenekan (nabij de Bilt). Graag tot ziens! Het aantal plaatsen is dit jaar zeer beperkt dus meldt je snel aan. Maar ... Let op: Voor PIMleden is deze bijeenkomst gratis; maar No-show kost je wél € 75,= , excl. BTW; aangezien anders wél betalende geïnteresseerden geen toegang hebben. Niet-leden betalen € 139, excl. BTW. Zorg er voor dat je er dinsdag 3 juni 2008 bij bent! Laat deze kans niet voorbij gaan! Schrijf je nu in via onze website: www.pimonline.nl .

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox