De slechte online marketing van Bol.com

6 mei 2008 om 09:53 door PIM Redactie

De slechte online marketing van Bol.com

André HazesImage via WikipediaIk bestel al 5 jaar boeken en Cd's bij Bol.com. Tot volle tevredenheid. Gisteren heb ik nog 4 boeken gekocht.
-Gerard Reve -J.J. Voskuil -Cees Nooteboom -Jan Wolkers Tot mijn verbazing kreeg ik vanmorgen onderstaande mail Geachte klant, Onlangs heeft u bij bol.com een bestelling geplaatst en daarom ontvangt u deze e-mail. Bol.com heeft namelijk een cadeau voor u: een gratis 2e kaartje voor ‘Samen met Dré in concert’ op 26 mei in de Amsterdam ArenA! Sterren als Frans Bauer, Gerard Joling, Rene Froger, Trijntje Oosterhuis en vele anderen zingen de grootste hits van André Hazes. Dit prachtige eerbetoon mag u niet missen. Ga snel naar www.ticketpoint.nl/bol en reserveer uw twee plaatsbewijzen. U betaalt er slechts één. Wees er snel bij want op = op! Vriendelijke groeten, bol.com Bij Bol.com moeten ze na 5 jaar (bestelgeschiedenis) toch wel weten dat ik absoluut niet zit te wachten op Frans Bauer,Gerard Joling en Rene Froger. Ik haat die muziek en ik heb nog nooit een CD of boek in die richting gekocht. Dit is dus een goed voorbeeld van erg slechte marketing. Want ik hou nu een rotgevoel over aan dit mailtje. (kennen ze me nu nog niet). De marketingafdeling van Bol zal haar werk veel beter moeten doen willen ze in de toekomst overleven. Ze moeten eens goed gaan kijken bij Amazon want die weten wel hoe het moet.

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox