PIM bedrijf van de maand februari: Perspective

20 februari 2008 om 15:09 door PIM Redactie

PIM bedrijf van de maand februari: Perspective

Gisteren op de PIM-workshop Online Branding in Utrecht geweest. Olaf Molenaar vroeg of ik mijn bedrijf op dit weblog zou willen presenteren. Nog volop peinzend over mijn eigen online identiteit/merk, sla ik die uitnodiging niet af. Perspective is een bureau voor marktonderzoek met een veelzeggende naam. Wij staan voor ‘helder inzicht in de belevingswereld van uw doelgroep en advies waar u verder mee kunt’. Onze kracht ligt in onze nuchtere kijk op onderzoek en onze betrokkenheid. Daarbij zijn wij gewend om verder te gaan dan puur onderzoeken - we maken ons er hard voor om de kloof tussen marketing en onderzoek definitief te dichten. Hoe? In de dagelijkse praktijk. Perspective werkt met name voor dienstverlenende organisaties en de (semi)overheid. Onze aandachtsgebieden zijn: communicatieonderzoek, strategie & innovatie en klantencontact. Voor meer informatie over Perspective neem een kijk op www.perspective-research.nl of tot op een van de volgende PIM bijeenkomsten, Markus Leineweber Perspective

Andere trendrapporten

Ontvang onze laatste events en insights in je mailbox