Programma van MarTech Fest

MarTech Fest

12 oktober 2023 van 16:00 uur 12 oktober 2023 tot 19:15
Ticket
Prijs
1e kennismaking met PIM
€ 25,00
Niet-lid
€ 149,00
  • PIM-leden kunnen kosteloos deelnemen aan bijeenkomsten. Bekijk mogelijkheden.
  • Niet-leden betalen € 149,- (excl. BTW) voor een offline bijeenkomst.
  • Eerste kennismaking met PIM? Dan kunnen we je een introductieprijs aanbieden van € 25,-

Interesse in lidmaatschap?
Bekijk de mogelijkheden hier!

Contactinformatie
Heb je een creatief idee tot samenwerking? Of ben je op zoek naar meer informatie? Neem dan contact op met Rowdy via rowdy.vandennieuwenhuizen@pimonline.nl.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Programma van MarTech Fest

  1. 15:30 - 16:00

    Inloop

  2. 16:00 - 16:30

    Firestarter 🔥 by Rodger Werkhoven "AI will not replace you"

    Door Rodger Werkhoven
    Rodger Werkhoven
  3. 16:30 - 16:45

    Q&A with Rodger

  4. 16:45 - 17:00

    Lightning Talk - met hetzelfde marketingbudget jouw omzet verhogen met Marketing Mix Modelling

    Door Lars van Tulden
    Lars van Tulden
  5. 17:00 - 17:15

    Lightning Talk - Verdiep je Klantinzicht: Het Gebruik van Generatieve AI voor Synthetische Personas in Marketing en Innovatie

    Door Joost van de Velde
    Joost van de Velde
  6. 17:30 - 18:15

    iO Expert Marketplace - break out rooms with experts

  7. 18:15 - 18:30

    Wrap up event

    Door Ab Chakai
    Ab Chakai
  8. 18:30 - 19:15

    Drinks & Connect

  1. Van 16:00 tot 16:30

    Firestarter 🔥 by Rodger Werkhoven "AI will not replace you"

    Door Rodger Werkhoven

    AI will not replace you. A person using AI will

    De firestarter van de dag is creatief visionair Rodger Werkhoven. Rodger is de pionier in de ontwikkeling van generatieve AI-modellen, wat mede dankzij zijn bijdrage leidde tot de succesvolle lancering van DALL•E 2 en ChatGPT. In 2022 werd Rodger namelijk uitgenodigd om bij te dragen aan de succesvolle bèta launch van DALL•E 2 door OpenAI. Op deze manier bracht Rodger OpenAI in contact met toonaangevende Nederlandse kunstenaars, en zijn creatieve visie bracht AI-gegenereerde kunst tot leven.

    Als Executive Creative Director bij iO, Independent Creative Director bij OpenAI en mede-oprichter van CollaborAitors, heeft Werkhoven de grenzen van AI-gegenereerde kunst verlegd, met bekroonde AI-geanimeerde films als resultaat. Met 30+ jaar ervaring bij top design en advertising agency’s waaronder Studio Dumbar, Total Design, DDB, Ogilvy, BBDO, McCann, Havas en WPP, heeft Werkhoven talloze prijzen gewonnen, waaronder de prestigieuze Cannes Lions Awards en vele gouden Effie Awards. Kortom, fasten your seatbelt, want met zijn inspirerende inzichten en ervaringen belichaamt Rodger de creatieve geest van de 21ste eeuw.

  2. Van 16:45 tot 17:00

    Lightning Talk - met hetzelfde marketingbudget jouw omzet verhogen met Marketing Mix Modelling

    Door Lars van Tulden

    We geven allemaal geld uit aan de Facebook’s en Google’s van deze wereld. En vaak met best mooie successen. Het levert traffic en zelfs conversies op. Maar hoeveel budget is eigenlijk genoeg? En wat zou er gebeuren als ik net iets meer budget zou besteden aan het ene kanaal? Levert dat ook daadwerkelijk meer conversies op? Marketing Mix Modelling is een steeds vaker gebruikte methodiek om de onderzoeken wat de ideale verdeling van het marketingbudget eigenlijk is. Met een herverdeling van het bestaande budget ben je vaak in staat om juist meer conversies te realiseren. En dat kan zomaar tientallen procenten meer orders schelen. Zonder een cent extra budget!

  3. Van 17:00 tot 17:15

    Lightning Talk - Verdiep je Klantinzicht: Het Gebruik van Generatieve AI voor Synthetische Personas in Marketing en Innovatie

    Door Joost van de Velde

    Na zijn studie Technische Bedrijfskunde aan de TU Eindhoven vertrok Joost naar Mexico om in een zonniger klimaat met vernieuwende technologie producten te vermarkten. Zo introduceerde hij voor Sprite de Shotcode, een 2D code om ringtones te downloaden, werkte voor het Open Happiness programma van Coca-Cola aan social apps in Facebook en lanceerde de Suzuki Swift Sport door een via web bestuurbare auto op het circuit in Cancun. Na een acceleratie progamma in San Francisco raakte hij overtuigd van het feit dat vernieuwende marketing niet genoeg is om lange termijn groei te bewerkstelligen: innovatie in producten, diensten en business modellen is het antwoord daarop. Vandaar dat hij vandaag de dag, naast het kantoor in Mexico, vanuit Eindhoven bedrijven helpt met het onderzoeken van nieuwe klantbehoeften en vernieuwende dienstverlening, met een focus op duurzame groei. 

  4. Van 17:30 tot 18:15

    iO Expert Marketplace - break out rooms with experts

    In de break-out rooms kun je in gesprek gaan met co-marketing experts, je meest prangende vragen delen en in dialoog treden met de sprekers en iO experts.

    2 break out rooms van 2x 20 minuten op het gebied van Generative AI én Marketing Mix Modelling.